سرلشکر صفوی: ملت باید در مقابل تهدیدات اقتصادی، به اقتصاد مقاومتی عمل کند

دستیار و مشاور فرمانده معظم کل قوا با بیان اینکه ملت ما ظرفیت عظیمی از استقامت و صبر را به ملت‌های جهان نشان داد، گفت: ملت باید در مقابل تهدیدات اقتصادی، به اقتصاد مقاومتی عمل کند.

به گزارش ایسکانیوز، سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی دستیار و مشاور فرمانده معظم کل قوا در مراسم بزرگداشت شهید صیادشیرازی با بیان اینکه من از روزهای ابتدایی انقلاب با این شهید آشنا بودم، گفت: ما عملیات‌های زیادی در کردستان و دفاع مقدس را با هم گذراندیم.

سرلشکر صفوی با بیان اینکه شهید صیاد یک انسان برگزیده خداوند در رفتار و منش فرماندهی و خرد نظامی و هم در شجاعت و عطوفت و مهربانی بود، گفت: وی یک انسان دلسوز، با خلق و خوی بسیجیان بود.

وی در ادامه تصریح کرد: شهید صیاد چون به ولایت الهی ایمان داشت در راستای آن ولایت رسول خدا و ائمه الهی را پذیرفته بود، به همین دلیل ولایت فقیه را هم قبول داشت و به آن عمل می‌کرد. ولایتمداری او از ایمان و عقلانیت سرچشمه می‌گرفت.

دستیار و مشاور فرمانده معظم کل قوا ادامه داد: شهید صیادشیرازی به مقام معظم رهبری چه در دوران جنگ و چه پس از آن علاقه فراوانی داشت.

سرلشکر صفوی خاطرنشان کرد:‌ اکثر جمیعت کشور ما جوانان هستند و اگر ما در این محافل بتوانیم شهدا را به نسل جوان بشناسانیم، کار بسیار مفیدی انجام داده‌ایم.

وی با بیان اینکه ما باید عوامل قدرت ملی را بشناسیم، گفت: ما باید بدانیم ملت ما ظرفیت عظیمی از استقامت و صبر را به ملت‌های جهان نشان داد و اگر تهدیدی علیه کشور ما باشد، ملت ما ایستاده است.

مشاور فرمانده معظم کل قوا خاطرنشان کرد: یکی از عوامل قدرت ملی ما روحیه حماسی ملت ماست. امروز اگر تهدید اقتصادی وجود دارد، ملت ما باید همان اقتصاد مقاومتی که مقام معظم رهبری فرموده‌اند را عمل کند.

وی در پایان با تأکید بر اینکه دشمنی دشمنان با ما تمامی ندارد، گفت: ما باید قدر شهدای‌مان را بشناسیم. در زمان خطر کسی که کشور را نجات می‌دهد، شجاعت فرماندهان و ملت ماست و همه ملت و مسئولین باید قدر خانواده‌های شهدا را بدانند.

خبرنگار و منتشر کننده: راضیه فراهانی

کد خبر: 747621

وب گردی

وب گردی