دفتر حفاظت منافع ایران در مصر خبرسازی برخی رسانه های عربی صهیونیستی را تکذیب کرد

دفتر حفاظت منافع جمهوری اسلامی ایران در مصر، ادعای اخیر برخی پایگاه های خبری و رسانه های عربی مبنی بر حمایت تسلیحاتی ایران از تروریست ها در سینا را مضحک و دروغ خواند.

به گزاش ایسکانیوز دفتر حفاظت منافع جمهوری اسلامی ایران در مصر، ادعای اخیر برخی پایگاه های خبری و رسانه های عربی مبنی بر حمایت تسلیحاتی ایران از تروریست ها در سینا را مضحک و دروغ خواند.
دفتر حفاظت منافع جمهوری اسلامی ایران در مصر در اطلاعیه ای، استناد برخی پایگاه های خبری عربی به فیلمی مشکوک را ، القاء رسانه ای خواند و افزود : منبع اصلی این خبر دروغ ، مجله صهیونیستی "دیفنس" است که برخی رسانه های مغرض سعودی آن را باز نشر داده اند .
در این اطلاعیه با اشاره به مواضع آشکار، ثابت و همیشگی جمهوری اسلامی ایران در قبال گروه‌های تروریستی - صهیونیستی همچون داعش و شاخه های آن در کشورهای مختلف از جمله سوریه، عراق و مصر آمده است: ایران از هیچ کوششی برای مبارزه با این گروه‌های تکفیری و ترغیب جهانیان برای مقابله با اقدامات ضدانسانی آنان فروگذار نمی‌کند.
دفتر حفاظت منافع جمهوری اسلامی ایران همچنین هدف اصلی انتشار مجدد این خبر دروغ در برهه زمانی کنونی از سوی رسانه های صهیونیستی و سعودی را تلاش برای منحرف کردن افکار عمومی جهان به خصوص امت اسلام و ملت عرب از حامیان اصلی فکری و مالی و تسلیحاتی انفجارهای تروریستی اخیر علیه شهروندان بی گناه در کلیساهای مصر برشمرده است.
در این اطلاعیه آمده است : ماهیت پیوند «مثلث شوم رژیم صهیونیستی- برخی کشورهای عربی – تروریست‌های تکفیری» که کمر به ایجاد و تداوم آشوب و ناامنی در منطقه و جهان و تضعیف و فروپاشی کشورهای بزرگ اسلامی بسته ‌اند بر همگان افشاء شده است و خبرسازی‌های ناشیانه و بی‌پایه و تکرار آن هرگز واقعیات تلخ و آزار دهنده در مورد همپیمانی برخی کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی برای ضربه زدن به ثبات و امنیت کشورهای منطقه را تغییر نمی‌دهد .
دفتر حفاظت منافع جمهوری اسلامی ایران در مصر ، هوشیاری امت اسلام و نخبگان کشورهای منطقه در برابر شیطنت های تبلیغاتی و رسانه ای دشمنان وحدت مسلمان را ضرورتی غیر قابل اجتناب دانسته است .

تاییدکننده: سرلک

کد خبر: 747632

وب گردی

وب گردی