تهران - ایسکانیوز: امیر قلعه‌نویی اعتقاد دارد نکونام بخاطر اظهاراتش علیه او باید 6 سال محروم شود.

سرمربی استقلال در کمیته اخلاق از همه اتهاماتش تبرئه شد و کسانی که علیه او مصاحبه کردند هم با جریمه خفیفی روبرو شدند. پرونده جواد نکونام، بزرگترین منتقد قلعه‌نویی بدون محکومیت یا تبرئه باقی ماند.

سرمربی استقلال از این موضوع خوشحال نیست و اعتقاد دارد حق نکونام 6 سال محرومیت بوده است. سرمربی استقلال به ورزش سه گفته می‌خواهد شکایتش در دادگاه‌های حقوقی را پیگیری کند: «در حال حاضر وقتم آنقدر ارزش دارد که نمی خواهم راجع به مسائل بی ارزش صحبت کنم، شکایت من از نکونام قانونی است و از همین طریق پیگیری می‌کنم. خوشحالم که همه فهمیدند که صحبت های او پایه و اساسی نداشت اما فکر می کنم حکم سبکی به او دادند. اگر قانون می خواست درست تصمیم گیری کند باید بین 2 تا 6 سال محرومیت نصیبش می شد. در ادامه هم مردم متوجه خواهند شد کسی که با آبروی مردم بازی می کند چه عواقبی دارد. هنوز خیلی از مسائل رو نشده است.»

قلعه‌نویی که بازگشت کی‌روش را منتفی می‌داند، این بار از سرمربی پرتغالی تیم ملی حمایت کرد: «من درباره مربی داخلی در تیم ملی‌ نمی‌توانم نظر دهم چون خودم ایرانی هستم اما فکر می کنم آقای کی‌روش باید می ماند. به هر حال قرارداد هم مهم است چون در یک قرارداد دو طرف باید ذینفع باشند. در غیر اینصورت یک طرف متضرر می شود. به نظر من هنوز برای جام ملت های آسیا وقت داریم اما معمولا رسم بر آن است چه تیم هایی که نتیجه گرفته اند و چه تیم هایی که نتیجه نگرفته اند مربی‌شان را حفظ می کنند. به طور مثال اسپانیا نتیجه خوبی نگرفت اما فعلا مربی اش راحفظ کرده، آلمان خوب نتیجه گرفت آن تیم هم مربی اش را حفظ کرد. ما هم باید همین کار را می کردیم. اما باز هم تاکید می کنم که قرارداد باید به سود هر دو طرف باشد.»
کد خبر: 75360

وب گردی

وب گردی