ساماندهی 10 هزار معتاد متجاهر/ اجتماعی کردن مبارزه با اعتیاد در دولت یازدهم

قائم مقام دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت:شخص رییس جمهوری به عنوان رییس ستاد مبارزه با مواد مخدر در این موضوع با عزم بسیار موثری کار را دنبال کرده است و امروز خوشبختانه مبارزه با اعتیاد با درگیر کردن بدنه ی جامعه به شرایط قابل قبولی رسیده است.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایسنا ، سردار مویدی، قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر در نشستی که به ریاست نهاوندیان رییس دفتر رییس جمهور و با حضور استاندار تهران و جمعی از معاونان،رییس سازمان بهزیستی،امام جمعه،فرماندار ،نماینده شهرستان در مجلس و جمعی از مسئولان شهرستان ملارد برگزار شد گفت: شاید برای اولین بار است که حاکمیت یک بسیج همگانی را در بحث آسیب های اجتماعی به ویژه در موضوع اعتیاد در خود و هم در بدنه ی جامعه ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: رویکرد اجتماعی شدن در کنترل آسیب های اجتماعی بحثی است که از سوی سازمان ملل مورد تاکید قرار گرفت و بر همکاری شهروندان و اجتماعی کردن موضوع مواجهه با آسیب ها تاکید دارد.

مویدی تاکید کرد: شخص رییس محترم جمهوری به عنوان رییس ستاد مبارزه با مواد مخدر در این موضوع با عزم بسیار موثری کار را دنبال کرده است و امروز خوشبختانه مبارزه با اعتیاد با درگیر کردن بدنه ی جامعه به شرایط قابل قبولی رسیده است.

قائم مقام دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر با تقدیر از عملکرد استاندار تهران و معاونت عمرانی استانداری تهران در کنترل و ساماندهی وضعیت باغستان و گورخواب ها گفت: اقدامات فرمانداری و همکاری نیروی انتظامی و سایر دستگاه ها مصداق بارزی از تحقق شعار اقدام و عمل در سال 95 است.

وی با بیان اینکه چهار سال پیش فقط ظرفیت نگهداری و ساماندهی 400 تا 500 نفر معتاد متجاهر را داشتیم تصریح کرد:با حمایت ستاد، توجه استاندار و اعضای شورای هماهنگی استان امروز می‌توانیم 10 هزار معتاد متجاهر را ساماندهی کنیم.

براساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، مویدی در پایان تاکید کرد: توانستیم در راستای منویات مقام معظم رهبری، سیاست های دولت و ستاد مبارزه با مواد مخدر که ریاست آن با آقای رییس جمهور است یک اقدام قابل توجه در کشور انجام دهیم.

دریافت کننده و انتشار دهنده : نیوشا یعقوبی

701/701

کد خبر: 757835

وب گردی

وب گردی