بی‌باک: دلم به موفقیت تیم ملی روشن است/ المپیک را فراموش کرده‌ایم

سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: دلمان خیلی روشن است مقام‌های قابل توجه را در مسابقات جهانی کسب کنیم.

مهدی بی‌باک در گفتگو با ایسکانیوز در خصوص تمرین مشترک تیم ملی تکواندو با تیم اعزامی به کشورهای اسلامی اظهار داشت: من در برنامه هفتگی تیم ملی دو را زور برای تمرینات درگیری در نظر گرفتم و به همین جهت از تیم ملی اعزامی به مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی درخواست داشتم تا با آنها تمرین درگیری داشته باشیم.

وی تصریح کرد: خدا را شکر این تمرین نیز برای هر دو طرف مفید و مثمرثمر بود و از آن سود بردند. تصمیم داریم در اولین فرصتی مجددا از همچنین موقعیتی استفاده کنیم.

سرمربی تیم ملی تکواندو در خصوص رضایت از تمرینات تیم ملی در مدت برگزاری اردوهای تیم ملی گفت: ما از 15 اسفندماه سال گذشته تمرینات خود را آغاز کردیم و تقریبا یک ماه تمرینی را پشت سر گذاشتیم . ما هنوز کار زیادی پیش‌رو داریم اما از اهداف خود نیز عقب نیستیم.

وی در خصوص حضور تیم ملی در تورنمنت یونان عنوان کرد: ما 7 تا 10 اردیبهشت ماه در تورنمنت یونان حاضر می‌شویم. این مسابقات یک تورنمنت گرید 2 است و این گرید از مهمترین تورنمنت‌های است که در اروپا برگزار می‌شود. سعی می‌کنیم در این مسابقات شرایط حضور بیشتر بازیکنان حاضر در اردو را فراهم کنیم تا آنها را محک بزنیم.

بی‌باک تصریح کرد: حضور بازیکنان در این مسابقات باعث می‌شود با نحوه جدید داوری نیز آشنا شویم. نحوه قضاوت داوران در خارج از ایران با داخل کشور متفاوت است. داوران ایران خیلی دقت بالاتری نسبت به داوران خارج از ایران دارند و ما نیز با نحوه قوانین داوری آشنا می‌شویم. البته تمرینات ما در این مدت با نحوه قوانین جدید داوری برگزار شده است اما نیاز داریم از نزدیک نیز با این قوانین آشنا شویم.

سرمربی تیم ملی تکواندو با تاکید بر مفید بودن مسابقات یونان برای کادرفنی گفت: کادرفنی نیز نیاز دارد بعد از مدت‌ها خود را در مربیگری امتحان کند و تمرین مربیگری کند. همانطور که می‌دانید ما نیز نیاز به تمرین کوچ‌گری داریم و بعد از این مسابقات نیز می‌توانیم ترکیب تیم ملی را برای مسابقات جهانی انتخاب کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که بین اوزان تیم ملی تناسب از جهت حضور بازیکنان آماده وجود دارد، اظهار داشت: خدا را شکر در حال حاضر در بیشتر اوزان خود دو یا سه بازیکن داریم که می‌شود روی آنها حساب کرد. البته در اوزان سنگین مقداری از نظر پشتوانه دچار مشکل هستیم اما خدا را شکر این مشکل را در اوزان سبک نداریم.

بی‌باک در خصوص شرایط روحی ملی‌پوشان تیم ملی تکواندو بعد از رقابت‌های المپیک گفت: ما المپیک را فراموش کردیم و نگاهمان رو به جلو است. بچه‌ها نیز نظر من را دارند و با فراموشی المپیک و نگاه به آینده تمرینات خود را پشت سر می‌گذارند.

سرمربی تیم ملی با ابراز امیدواری نسبت به عملکرد تیم ملی در مسابقات جهانی یادآور شد: من نسبت به تیم ملی امیدوار بودم که هدایت تیم ملی را قبول کردم و هنوز هم با توجه به اینکه همه چیز طبق روال پیش می‌رود امیدوار هستم و دلم خیلی روشن است مقام‌های قابل توجه را در مسابقات جهانی کسب کنیم.

بی‌باک در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم خانواده تکواندو همانند چند ماه گذشته که همبستگی خوبی داشتند در آینده نیز همین گونه باشند و این همبستگی بیشتر شود و همه یکدل و یکصدا تیم ملی را تشویق کنیم.

کد خبر: 757868

وب گردی

وب گردی