دکتر کولیوند : اورژانس و بیمارستان های تبریز در حال آماده باش هستند

سرپرست اورژانس کشور در پی سیل و ابگرفتگی در روستای آذربایجان شرقی گفت: اورژانس و بیمارستان های شهر تبریز در حال آماده باش هستند.

به گزارش ایسکانیور و به نقل از روابط عمومی اورژانس کشور دکتر پیر حسین کولیوند گفت: پایگاه های 115 و بیمارستان ها و مراکز درمانی منطقه در حال آماده باش هستند.

وی با اشاره به اینکه چندین دستگاه اتوبوس آمبولانس به عجبشیر اعزام شده اند گفت: تیم ارزیاب به صحنه اعزام شده و تجهیزات و امکانات بهداشتی سریعا به منطقه مذکور ارسال و اقدامات بهداشتی و کنترل آب آشامیدنی منطقه انجام خواهد شد .

وی با اشاره به تصمیمات و اقدمات صورت گرفته تا ساعت 23 روز جمعه گفت: جلسه مدیریت بحران شهرستان با حضور سرپرست فوریت های پزشکی ارومیه در فرمانداری تشکیل شد و تمامی بیمارستان های دولتی در سطح شهرستان ارومیه آماده باش هستند.

کولیوند افزود: همچنین به بیمارستان های میاندوآب ، بوکان و اشنویه و مراکز فوریت های پزشکی سطح استان اعلام آماده باش شده است.

سرپرست اورژانس کشور گفت: با توجه به تخریب پل هاشم آباد و قطع ارتباط منطقه سیلوانا با ارومیه به تمامی مراکز درمانی و بهداشتی منطقه سیلوانا اعلام آماده باش هستند و درصورت نیاز تمامی بیماران و مصدومین احتمالی از یک مسیر فرعی به بیمارستان شهرستان اشنویه انتقال پیدا خواهند کرد .

منتشر کننده : زهره حاجیان

700700

کد خبر: 757869

وب گردی

وب گردی