توسعه فضای فیزیکی دانشگاه خوارزمی/آموزش مدرس برای ترویج اقتصاد مقاومتی

رییس دانشگاه خوارزمی گفت: توسعه فضای فیزیکی یکی از مهمترین برنامه‌های این دانشگاه در سال 96 است.

به گزارش ایسکانیوز، محمدعلی سبحان‌اللهی با اشاره به مهمترین برنامه‌های اجرایی این دانشگاه در سال 96 اظهار کرد: از مسائل مهمی که در سال جدید پیگیری خواهد شد، موضوع ماموریت گرایی دانشگاه است که تصمیم داریم امسال ماموریت دانشگاه را تعریف کنیم و در این راستا ماموریت پردیس تهران و کرج دانشگاه خوارزمی مشخص می‌شود.

وی افزود: برنامه توسعه فضای فیزیکی دانشگاهی از مهمترین برنامه‌های سال 96 دانشگاه خوارزمی است و همچنین برنامه‌هایی برای توسعه رشته‌های میان رشته‌ای و توسعه مبادلات علمی بین‌المللی خواهیم داشت.

سبحان‌اللهی در خصوص توسعه رشته‌های میان‌رشته‌ای در دانشگاه خوارزمی اظهار کرد: امسال مقطع دکتری تخصصی رشته پلاسما در این دانشگاه ایجاد می‌شود و رشته‌های جدیدی نیز در زمینه نفت و گاز ایجاد خواهد شد و همچنین گرایش مهندسی مخزن نیز به مهندسی نفت و گاز در سال 96 اضافه می‌شود.

رییس دانشگاه خوارزمی در خصوص بودجه دانشگاه خوارزمی در سال جدید گفت: بودجه دانشگاه امسال 10 درصد افزایش می‌یابد.

سبحان‌اللهی افزود: دانشگاه خوارزمی دانشگاه پایلوت برای اقتصاد مقاومتی است و در این راستا پایان‌نامه‌ها و بعضی سمینارهایی را در سال 96 در این دانشگاه برگزار خواهیم کرد.

رییس دانشگاه خوارزمی در پایان خاطرنشان کرد: این دانشگاه در زمینه اقتصاد مقاومتی در حال انجام اقدامات مشترکی با مجمع تشخیص مصلحت نظام است که این کار مشترک در زمینه تربیت و آموزش تعدادی مدرس برای ترویج اقتصاد مقاومتی در دانشگاه‌ها و دیگر نهادها است.

دریافت کننده و انتشار دهنده: آخوندی

200

کد خبر: 757925

وب گردی

وب گردی