فرصت مجدد ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد پزشکی

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت از فرصت مجدد ثبت نام برای داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد پزشکی 96 خبر داد و تاکید کرد، داوطلبان شرکت در این آزمون که از ثبت نام باز مانده اند، از امروز می توانند با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir ثبت نام کنند.

دکتر محمد حسین پورکاظمی، رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره فرصت دوباره ثبت نام برای داوطلبان کارشناسی ارشد پزشکی گفت: از ساعت 11 امروز، 26 تا 28 فروردین امکان ویرایش اطلاعات برای داوطلبانی که در اسفند 95 در آزمون کارشناسی ارشد رشته های پزشکی ثبت‌نام کرده بودند و داوطلبانی که نتواستند در این آزمون ثبت نام کنند، فراهم می‌شود. تاریخ ثبت‌نام برای شرکت در آزمون ورودی دوره کارشناسی‌ارشد ناپیوسته رشته‌های گروه پزشکی از 1 تا 15 اسفند 95 بود.

پورکاظمی درباره آزمون زبان MHLE نیز گفت: این آزمون روز پنجشنبه 31 فروردین برگزار می‌شود و داوطلبانی که ثبت‌نام کرده‌اند می‌توانند در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه، 28 و 29 فروردین کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

او در پایان افزود: از آنجائی که شرکت‌کنندگان در آزمون PHD باید نمره قبولی این آزمون زبان را داشته باشند، نتایج این آزمون تا قبل از امکان ویرایش اطلاعات ثبت‌نام PHD یعنی 11 اردیبهشت اعلام می‌شود.

خبرنگار: مهرنوش زارعی هنزکی/انتشار: آخوندی

204/200

کد خبر: 757956

وب گردی

وب گردی