آخرین وضعیت راه‌های کشور پس از سیل روز گذشته

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی غرب و شمال غرب کشور پس از سیل روز گذشته در این مناطق تشریح کرد.

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ نادر رحمانی با اشاره به آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی غرب کشور به دنبال بارش‌های سیل‌آسای روز گذشته اظهار داشت: با توجه به بارش‌های گسترده روز گذشته در استان‌های غربی و سیل و آب گرفتگی در برخی محورهای مواصلاتی، تردد در محور اشنویه و پیرانشهر ممنوع اعلام شد و این محور به واسطه تخریب پل و طغیان رودخانه، تا اطلاع ثانوی مسدود است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان اینکه بارش در استان‌های غربی و شمال غربی کشور کاهش یافته است، اضافه کرد: در حال حاضر بارش در اغلب محورهای مواصلاتی استان‌های کردستان، ایلام، کرمانشاه و زنجان ادامه دارد و این شرایط در محور ارومیه تبریز نیز گزارش شده است.

وی با تاکید بر اینکه بجز محور اشنویه به پیرانشهر، تمامی محورهای اصلی در غرب و شمال کشور باز است با هشدار نسبت به مسافران گفت: با توجه به فعالیت سامانه بارشی در غرب و شمال غرب کشور، لازم است تا مسافرانی که قصد تردد از محورهای این نقطه از کشور را دارند، حتما پیش از سفر از وضعیت بارش‌ها در مسیر اطلاع حاصل کنند و حتی‌المقدور از توقف در حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند.

منبع: تسنیم

دریافت کننده: مرضیه کنگرانی / انتشار دهنده: زهره حاجیان

308/700

کد خبر: 757979

وب گردی

وب گردی