دکترمیرزاده:  امیدواریم با حضور حداکثری مردم انتخابات ریاست جمهوری به خوبی برگزار شود

عضو هیات اجرایی مرکزی انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و رییس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه در جریان تحولات و اقداماتی که توسط وزارت کشور انجام شده هیات های اجرایی مستقر شدند گفت: امیدواریم با حضور حداکثری مردم عزیزمان این دوره انتخابات ریاست جمهوری هم به خوبی برگزار شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایسکانیوز مستقر در ستاد انتخابات کشور، دکتر حمید میرزاده یکی از اعضای هیات اجرایی مرکزی انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و رییس دانشگاه آزاد اسلامی پس از بازدید از ستاد انتخابات در جمع خبرنگاران، بیان کرد: طبق قانون هیات اجرایی انتخابات مرکزی ریاست جمهوری 11 نفر هستند که چهار نفر اشخاص حقوقی و 7 نفر اشخاص حقیقی هستند که انتخاب شدند و ارتباطی به مسوولیت آنها ندارد.

وی افزود: 4 نفر از اشخاص حقوقی عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، حجت الاسلام منتظری دادستان کل کشور، حجت الاسلام محمود علوی وزیر اطلاعات و یکی از اعضای هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی هستند.

دکتر میرزاده گفت: بعد از انتخاب هیات اجرایی مرکزی ما جلسه ای برای انتخاب دبیرهیات اجرایی و دبیرستاد انتخابات کشور در روز 27 اسفند برگزار کردیم. امروز هم در جریان تحولات و اقداماتی که انجام شده توسط وزارت کشور در آنجا هیات های اجرایی مستقر شدند و آگاهی های لازم را برای اجرای انتخابات به شکل شفاف و قانونی پیدا کرده اند لذا از این بابت هیچ گونه مشکلی برای اجرای انتخابات نیست و ما امیدواریم با حضور حداکثری مردم عزیزمان این دوره انتخابات ریاست جمهوری هم به خوبی اجرا شود.

خبرنگار: راضیه فراهانی/ تاییدکننده: سرلک

کد خبر: 757984

وب گردی

وب گردی