صدور روادید 60 ناشر خارجی برای حضور در نمایشگاه کتاب تهران

دبیر کارگروه نظارت بین‌الملل از صدور روادید تعدادی از ناشران و شرکت کنندگان خارجی برای حضور در سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ستاد امور رسانه‌ای و خبری سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، علی فریدونی؛ دفتر مجامع، تشکل‌ها و فعالیت‌های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر کارگروه نظارت بین‌الملل با اشاره به اقدامات انجام شده به منظور حضور ناشران و نمایندگان ناشران خارجی گفت: بر اساس وظایف محوله و طی فرآیندهای لازم اداری تاکنون رویداد ٦٠ نفر از متقاضیان از وزارت امور خارجه اخذ گردیده است.

وی افزود: با پیگیری‌های به عمل آمده روادید مابقی متقاضیان نیز در آینده نزدیک از وزارت امور خارجه اخذ و اطلاع رسانی خواهد شد. خوشبختانه با تعامل خوبی که با بخش کنسولی وزارت امور خارجه بر قرار شده است روند پیگیری روادیدهای درخواستی تا زمان برپایی نمایشگاه ادامه خواهد داشت و شرکت کنندگان خارجی می توانند درخواست‎‌های خود را به همراه مدارک مورد نیاز تا تاریخ 10 اردیبهشت ماه به این دفتر مجامع، تشکل‌ها و فعالیت‌های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال کنند.

بر اساس این گزارش، سی‎اُمین نمایشگاه کتاب تهران از تاریخ 13 تا 23 اردیبهشت ماه در شهر آفتاب برگزار خواهد شد.

دریافت کننده: بخشی پور/ تائید کننده سلیمی

502500

کد خبر: 758042

وب گردی

وب گردی