با عمل جهادی، اقتصاد مقاومتی را در دانشگاه آزاد اسلامی تبیین می کنیم

رییس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی اظهار کرد: با عمل جهادی، اقتصاد مقاومتی را در دانشگاه آزاد اسلامی تبیین می کنیم.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر عزیز جوانپور، ضمن عرض تبریک سال نو و فرا رسیدن ماه رجب، گرامیداشت سالروز شهادت شهید آوینی و شهید صیاد شیرازی، روحیه جهادی و عمل انقلابی شهدا را یک سرمشق برای همه دانست و افزود: تأکید مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی،وظیفه ما را دو چندان کرده تا با تحلیل و بررسی، در رشد و شکوفایی اقتصاد کشور سهیم باشیم.

وی در ادامه با اشاره به شعار سال تصریح کرد: تولید از دانش فنی نشات می گیرد و اگر تولید صورت گیرد در ادامه شاهد اشتغال خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: دانشگاه ها با تربیت نیرو های متخصص می توانند سهم بسیار زیادی در تحقق شعار سال داشته باشند که دانشگاه آزاد اسلامی نیز باید در این راستا گام های مهمی بردارد.

جوان پور در سخنانی با اشاره به جلسه برگزار شده با دکتر ولایتی گفت: دانشگاه، امانتدار جوانان است، پس باید زمینه اشتغال جوانان را فراهم کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه تأکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی با استاندارد کردن محصولات مرکز رشد برای صادرات و راه اندازی خط تولید شرکت های فناور، می تواند زمینه اشتغال بسیاری از جوانان را مهیا کند.

وی تبلیغات گسترده بای شرکت در جشنواره ثبت اختراعات و مجوز کانون بازنشستگان دانشگاه آزاد در وزارت کشور را دو اقدام مهم این مجموعه دانست و بر گسترش فعالیت های حوزه گردشگری دانشگاه آزاد استان با توجه به رسیدن ایام سفر تأکید کرد.

کد خبر: 758079

وب گردی

وب گردی