فراخوان جذب شرکت‌های دانش‌بنیان، واحدهای فناور و صاحبان ایده در دانشگاه آزاد اسلامی

با توجه به ظرفیت‌های موجود امکان پذیرش80 شرکت و استقرار برای متقاضیان در مرکز دوم پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واقع در خیابان پاسداران مهیاست.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، در متن این فراخوان آمده است: به اطلاع پژوهشگران، استادان دانشگاه، دانشجویان، شرکت‌های مهندسی، دانش‌بنیان و واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی می‌رساند، پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی با هدف توسعه تجاری‌سازی، تسهیل فرایندهای کارآفرینی بر پایه اقتصاد دانش‌بنیان، در فاز دوم توسعه، مرکز دوم خود را در ساختمان پاسداران – نبش نیستان نهم راه اندازی کرده است.

با توجه به ظرفیت‌های موجود امکان پذیرش80 شرکت و استقرار برای متقاضیان در مرکز دوم پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واقع در خیابان پاسداران مهیا است.

متقاضیان می توانند درخواست های خود همراه با مدارک مورد نظر را از طریق ثبت نام در سامانه http://ideacup.irارسال کنند تا تقاضاهای ارسالی، مورد بررسی قرار گرفته و در صورت ارزیابی مثبت دعوت به مصاحبه به عمل آید. متقاضیان می توانند برای اطلاع بیشتر با تلفن های پارک تماس بگیرند.

مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی در طرح‌های منتخب، ارائه خدمات مشاوره ای تجاری سازی مانند فنی مهندسی، مالی، حسابداری، بازاریابی، برندسازی، صادرات، حقوقی، ثبت اختراع، جلب سرمایه گذار و ... از جمله امکاناتی است که به شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی تعلق می گیرد.

دریافت کننده: مهرنوش زارعی هنزکی / انتشار دهنده: پارسا فرخوی

204/ 201

کد خبر: 758117

وب گردی

وب گردی