بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات به 1500 واحد مسکونی زلزله ‌زده آمادگی دارد

بانک مسکن آمادگی خود را برای پرداخت تسهیلات مسکن روستایی به منظور بازسازی یک هزار و 500 واحد مسکونی آسیب دیدگان زلزله در استان خراسان رضوی اعلام کرد.

به گزارش ایسکانیوز؛ از روابط عمومی بانک مسکن، «ابوالفضل مهران» مدیر شعب بانک مسکن استان در باره تامین اعتبار بازسازی مسکن روستایی در مناطق زلزله زده فریمان اعلام کرد :از محل سهمیه اعتبار ابلاغی به بانک، تسهیلات مسکن روستایی برای بازسازی یک هزار و 500 واحد مسکونی و با محوریت بانک مسکن برای هر واحد 200 میلیون ریال با نرخ پنج درصد و با رعایت سایر ضوابط و دستورالعمل‌ها در این بخش پرداخت می شود.
«حمیدرضا همت‌آبادی» مسئول بانک مسکن در حوزه جنوب استان خراسان رضوی در نشست ستاد بحران این استان به عنوان نماینده بانک مسکن حضور یافته و گزارش‌های لازم را مبنی بر آمادگی این بانک برای پرداخت تسهیلات به واحدهای آسیب دیده ارائه کرد.
زمین لرزه ای با قدرت 4.1 درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) سه شنبه 22 فروردین ماه سفید سنگ در خراسان رضوی را لرزاند.
شبکه لرزه نگاری وابسته به مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران گزارش داد: این زمین لرزه ساعت 23 و 18 دقیقه و 21 ثانیه رخ داد. کانون این زلزله در موقعیت 35.79 عرض شمالی و 60.40 طول شرقی ثبت شده است.
منطقه سفیدسنگ از توابع بخش قلندرآباد شهرستان فریمان و در 28 کیلومتری مرکز این شهرستان و 100 کیلومتری مشهد واقع است.

دریافت کننده: نازنین میرزایی/ انتشاردهنده:

402

کد خبر: 758126

وب گردی

وب گردی