همکاری متقابل فرمانداری و واحد بافت دانشگاه آزاد اسلامی در اجرای منویات مقام معظم رهبری

در دیدار نوروزی هیئت رئیسه واحد بافت با فرماندار این شهرستان بر همکاری متقابل فرمانداری و دانشگاه آزاد اسلامی در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری تاکید شد.

به گزارش ایسکانیوز، فتحعلی حمزه جواران در دیدار نوروزی با هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافت گفت: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری که سال جدید را سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال نامگذاری کردند،بطور ویژه دنبال اجرایی کردن منویات ایشان در شهرستان بافت هستیم .

فرماندار بافت با تشریح اقدامات انجام شده در راستای بهبود امور شهرستان افزود: از سال قبل محور تمامی جلسات اداری شهرستان را به اقتصاد مقاومتی اختصاص داده ایم که از این لحاظ رتبه برتر را در استان کرمان کسب کرده ایم.

حمزه جواران به مسئله انتخابات اشاره کرد و گفت:تمام کارهای اجرایی مربوط به برگزاری انتخاباتی سالم و در شان نظام جمهوری اسلامی در حال انجام است و مهم حضور حداکثری مردم در پای صندوقهای رای است.

فرماندار بافت در پایان از آمادگی فرمانداری برای همکاری متقابل با دانشگاه آزاد اسلامی در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری خبر داد.

در ابتدای این دیدار، رئیس واحد بافت با ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و دستاوردهای سال 95، برنامه‌های سال آینده این دانشگاه را تشریح کرد .

دکتر ابراهیم خراسانی پاریزی از برنامه‌های پیش روی واحد و اولویت‌های اصلی در سال 96 در حوزه‌های مختلف، گسترش رشته‌ها به‌ویژه در مقاطع تحصیلات تکمیلی با توجه به پتانسیل‌ها و شرایط خاص منطقه، افزایش فعالیت کمیته اقتصاد دانش‌بنیان و درآمدزایی، ایجاد مهمانسرای دانشگاه، راه‌اندازی دبستان سما، تلاش برای کسب درآمدهای غیر شهریه‌ ای، اهتمام جدی در گسترش فعالیت‌های فرهنگی و فعالیت‌های قرآنی و نماز و شهدا، تلاش برای دستیابی به اهداف و برنامه‌های از پیش تعیین شده این واحد دانشگاهی با حرکت در چارچوب آیین‌نامه‌ها و بخشنامه‌های پژوهشی نام برد.

200/202

دریافت کننده: ناهید سمیعی/انتشار: آخوندی

کد خبر: 758135

وب گردی

وب گردی