تعداد قربانیان سیل در آذربایجان شرقی به 30 نفر رسید/8  نفر همچنان مفقود هستند

مدیر کلی مدیریت بحران استان آذربایجان شرقی گفت: تعداد قربانیان سیل در شهرستان عجب شیر16 نفر است و در حال حاضر 5 نفر نیز مفقود هستند همچنین تعداد قربانیان و مفقودان شهرستان آذر شهر به ترتیب 14 و 3 نفر است.

خلیل ساعی در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز با اشاره به آخرین وضعیت سیل زدگان در استان آذربایجان شرقی گفت: همان طور که می دانید این سیل در شهرستان های عجب شیر و آذر شهر در روز گذشته به وقوع پیوسته است.

وی با اشاره به آخرین آمار مفقودان این حادثه افزود: در شهرستان عجب شیر تعداد مفقودی ها 21 نفر بوده که پیکر 16 نفر از این افراد تاکنون پیدا شده است. همچنین در شهرستان آذر شهر 17 مفقودی ثبت شده است که پیکر 14 نفر از آنان تا کنون پیدا شده است.

مدیر کلی مدیریت بحران استان آذربایجان شرقی گفت:تمامی همکاران ما تمامی تلاش خود را می کنند تاپیکر باقی مفقودان را پیدا کنند در حال حاضر مهم ترین دغدغه در استان آذربایجان شرقی پیدا کردن مفقودان این حادثه است و می توان گفت تا کنون در این زمینه عملکرد موفقی داشته ایم .

وی ادامه داد: ارگان هایی که در این زمینه فعالیت می کنند و عهده دار مسئولیت های خاص خود هستند اقدامات خدمت رسانی و اسکان ضروری سیل زدگان را انجام داده اند و خوشبختانه در روستاهای متاثر از سیل و آبگرفتگی از لحاظ قطعی برق،آب و گاز با مشکلی مواجه نیستیم.

خبرنگار:نیوشا یعقوبی/انتشار دهنده:زهره حاجیان

700/701

کد خبر: 758169

وب گردی

وب گردی