کسب مقام اول و دوم در دوازدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران توسط دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر

در دوازدهمین دوره مسابقات ربوکاپ آزاد ایران ( IRAN OPEN ) که با حضور 368 تیم رباتیک از ایران و سایرکشورهای دنیا در تهران برگزار شد تیم پرسیس و HORIZON دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر مقام اول و دوم این دوره از مسابقات را از آن خود کردند

به گزارش ایسکانیوز، در این مسابقات که 50 تیم خارجی از 15 کشور دنیا از جمله آمریکا، انگلیس، ژاپن، هلند، چین، کره، سنگاپور و آلمان حضور داشتند تیم نخبگان پرسیس و HORIZON دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر از بین 45 تیم توانست مقام برتر را کسب نمایند .

تیم پرسیس دانشگاه ازاد اسلامی خمینی شهر در کارنامه خود افتخارات بزرگی دارد. با ساخت ربات و قابلیت پرواز خودکار ، نقشه برداری سه بعدی از محل حادثه ، حمل بسته امدادی ، تشخیص مصدوم و ارسال تصاویر به ایستگاه زمینی از تیم های رقیب خود پیشی گرفت و بر بام قهرمانی تکیه زد . این دستاورد بزرگ در پرتو ماهها فعالیت علمی و تحقیقاتی توسط دانشجویان نخبه در رشته های فنی و مهندسی از جمله مهندسی مکانیک و برق حاصل گردید .

تیم HORIZON با هدف ناوبری خودکار ربات مبادرت به ساخت ایده کرد که در این دوره از مسابقات با انجام عملیات های های هوشمند پروازی و خودکار توانست طی رقابت نفس گیر مقام اول را در لیگ پرنده های هوشمند به خود اختصاص دهد .

دریافت کننده و انتشار دهنده: آخوندی

200

کد خبر: 758197

وب گردی

وب گردی