رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی با خانواده شهید مدافع حرم علی اصغر شیر دل دیدار کرد

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی با حضور در منزل شهید مدافع حرم علی اصغر شیر دل  با خانواده آن شهید دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر محمد حسین امید، رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی در دیدار با خانواده شهید علی اصغر شیردل، با ارزشمند شمردن دفاع از حریم اهل بیت، اظهار کرد: دانشگاه جامع افتخار دارد که چنین جوانان متعهد و با شهامتی در این دانشگاه تحصیل کرده اند که از اسلام دفاع کرده و شهادت را افتخار خود می دانند.

وی با تأکید بر بیانات رهبر معظم انقلاب اظهار داشت اینکه یک جوان ایرانی بدون انگیزه های دفاع از خاک و میهن صرفاً برای دفاع از حریم اهل بیت از خانواده و زندگی خود می‌گذرد و هزاران کیلومتر دور از محل زندگی خود به دفاع از یک مکتب و ارزشهای ان می پردازد از معجزات دین مبین اسلام است که در هیچ دین، مکتب و مرام دیگری دیده نمی شود.

در این دیدار دکتر بدری معاون اداری مالی و مدیریت منابع، دکتر حسن‌زاده مدیرکل شاهد و ایثارگر، مهندس مرزبان مشاور رییس و مدیرکل حراست مرکزی، دکتر حاجی خانی رئیس واحد استان تهران و نماینده بسیج دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی نیز حضور داشتند.

شهید علی اصغر شیر دل متولد شهریور 1357 و دانشجوی مقطع کارشناسی رشته مهندسی تکنولوژی سیستم‌های سخت افزاری رایانه دانشگاه جامع علمی کاربردی بود که در اردیبهشت ‌ماه 1394 در جبهه های نبرد مقاومت و دفاع از حریم اهل بیت علیهم السلام به جمع شهدای مدافع حرم پیوست.

200/202

دریافت کننده: ناهید سمیعی/انتشار: آخوندی

کد خبر: 758204

وب گردی

وب گردی