عوامل اتمام کننده سریع بسته اینترنت

بازی های آنلاین نظیر کلش آف کلنز (Clash of Clans) ، وارکرفت (Warcraft) و.. که امروز بسیار در بین کاربران از محبوبیت زیادی برخوردار هستند با توجه به روند طولانی بازی و مدت زمان اتصال به اینترنت، دیتا نسبتا زیادی را مصرف میکنند و اگر ترافیک ماهیانه اینترنت شما نسبتا محدود و کم است! 

به گزارش ایسکانیوز، حتما به صورت زمان بندی شده بازی ها را انجام دهید.

آپدیت خودکار و پنهانی نرم افزار های کامپیوتر و اپ های گوشی

مورد دیگری که شبیه به آپدیت سیستم عامل است و دشمن جان حجم اینترنت شما هستند ، آپدیت های پنهانی نرم افزارهای سیستم عامل های کامپیوتر و گوشی است که معمولا به صورت پیش فرض و بدون اطلاع کاربر انجام می شوند نرم افزارهای نظیر فایرفاکس ، تلگرام کامپیوتر و.. بدون اطلاع کاربر خود را به نسخه های جدید تر آپدیت می کنند و در گوشی نیز نرم افزارهایی نظیر بازار ، سرویس های گوگل و.. نیز در صورت نیاز پس از اتصال به اینترنت خود را اتوماتیک آپدیت می کنند.
حتما گزینه آپدیت خودکار این نرم افزار ها را غیر فعال کنید!

دانلود خودکار مدیا توسط اپ های چت

اپ های چت نظیر تلگرام ، واتس اپ ، لاین و.. که این روز تقریبا هر کاربر فعال گوشی های هوشمند و دنیای اینترنت در آنها عضو است برخی از مدیا هایی که توسط کاربران دیگر برای شما ارسال میشود نظیر عکس ، آهنگ و دیگر فایل ها را به صورت اتوماتیک دانلود می کنند. حجم موارد دانلود شده برخی اوقات براحتی به چندین گیگ میرسد و میتواند بسیار سریع ترافیک ماهیانه شما را از تمام کند.
پیشنهاد می کنیم دانلود اتوماتیک این آپ ها را غیر فعال کنید !

دریافت کننده و انتشار دهنده: آخوندی

200

کد خبر: 758213

وب گردی

وب گردی