حضور ایرانسل در نمایشگاه بین‌المللى بورس، بانک و بیمه

ایرانسل با حضور در دهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه (FINEX 2017)، بزرگترین رویداد سالانه ایران در این زمینه، قابلیت‌های جدید سرویس تبلیغات و اطلاع‌رسانی هوشمند خود و پیشنهاد ویژه برای متقاضیان سرویس APN را به بازدیدکنندگان از نمایشگاه ارائه می‌کند.

به گزارش ایسکانیوز؛ به گزارش روابط عمومی ایرانسل، نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه در دهمین دوره خود، با توجه به تقاضای رو به رشد بازار برای خدمات نوین مالی و پرداخت و در راستاى معرفى قابلیت‌هاى نهادهاى مالى داخلی و خارجی، سه هدف عمده فرهنگ‌سازی عمومی و بالابردن سواد مالی اقشار جامعه، ارتقای صنعت مالی کشور و افزایش سطح تعاملات بین شرکتی و نیز ارتقای سطح تعاملات بین‌المللی صنعت مالی ایران را دنبال می‌کند و ایرانسل نیز در سالن 38 این نمایشگاه حضور دارد.

ایرانسل طی مدت کوتاهی از افتتاح سامانه شهر هوشمند و خدمات شهروندی هوشمند مبتنی بر فناوری NFC در منطقه آزاد انزلی، با هدف معرفی بیشتر خدمات نوین ارتباطی و پرداخت مورد نیاز فعالان حوزه پولی و مالی در این نمایشگاه حضور یافته است. از جمله این خدمات و محصولات می‌توان به خدمات پرداخت موبایلی و پرداخت خرد مبتنی بر راهکار جامع NFC و نیز خدمات موبایل سازمانی ایرانسل (MVPN) به منظور مدیریت و کاهش هزینه‌های ارتباطی اشاره کرد.

همچنین شبکه امن ارتباطی (APN) با قابلیت پشتیبانی از سیم‌کارت‌ها و اینترنت سازمانی ایرانسل که بستری مناسب برای انتقال داده‌ها و اطلاعات حیاتی در سازمان‌ها به ویژه بانک‌ها و مراکز مالی مهیا می‌کند، از دیگر خدمات ایرانسل است و برای متقاضیان این سرویس در ایام نمایشگاه تخفیف ویژه‌ای در نظر گرفته شده است.

علاوه بر این، قابلیت‌های جدید و پیشرفته خدمات «تبلیغات و اطلاع‌رسانی هوشمند ایرانسل» بر بستر موبایل، به‌عنوان یکی از ضروری‌ترین خدمات مورد نیاز بانک‌ها و بسیاری دیگر از موسسه‌ها و سازمان‌های مالی و غیرمالی، در این نمایشگاه معرفی شده و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد. با به‌کارگیری این خدمات، تمامی سازمان‌ها قادر خواهند بود از این بستر امن، هوشمند و کارا به منظور تبلیغات و اطلاع‌رسانی هدفمند و مقرون به صرفه بهره‌مند شوند.

دهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه (FINEX 2017) صبح روز شنبه 26 فروردین با حضور محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه، علی طیب‌نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی و ولی‌الله سیف رئیس بانک مرکزی افتتاح شد و تا ۲۹ فروردین ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران ادامه خواهد داشت.

دریافت کننده: نازنین میرزایی/ انتشاردهنده:

402

کد خبر: 758228

وب گردی

وب گردی