بهنام‌فر: برگزاری المپیک جوانان در قبول هدایت تیم ملی بی‌تاثیر نبود/ نوید تزریق بازیکن باکیفیت به تیم ملی بزرگسالان را می‌دهم

سرمربی تیم ملی کاراته جوانان گفت: قطعا برگزاری اولین دوره مسابقات المپیک جوانان در سال آینده در قبول هدایت تیم جوانان بی‌تاثیر نبوده است.

مهران بهنام‌فر در گفتگو با ایسکانیوز در خصوص انتخاب به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان اظهار داشت: باید بابت اعتمادی که به من شده است از فدراسیون تشکر کنم . امسال خودم نیز راغب بودم به دلیل تغییر و تحولات صورت گرفته در فدراسیون در کنار تیم ملی باشم و برای این مهم نیز انگیزه‌ای زیادی داشتم.

وی در خصوص اینکه برگزاری رقابت‌های المپیک جوانان چقدر در ایجاد انگیزه در او موثر بوده است، گفت: این مسئله قطعا بی‌تاثیر نبوده است و برگزاری اولین دوره المپیک جوانان در سال آینده در آرژانتین خیلی مهم است و دوست دارم تمام توان خود را در این مسابقات نشان بدهیم و ثابت کنیم کاراته ایران در رده‌های پایه نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

سرمربی تیم ملی جوانان تصریح کرد: البته در حال حاضر اولویت ما مسابقات قهرمانی آسیایی قزاقستان است و به دور نمای خود که المپیک جوانان است کاری نداریم و باید هر چه زودتر برای این مسابقات خود را آماده کنیم. در حال حاضر در اوایل سال قرار داریم و چاره‌ای برای برگزاری زودتر اردوها نداتشم و باید تا تیرماه به بهترین شکل ممکن آماده شویم.

بهنام‌فر در پاسخ به این سوال که با توجه به عدم نتیجه‌گیری تیم ملی جوانان قبول هدایت این تیم ریسک بزرگی برای او نبوده است، گفت: به نظر خودم نیز می‌تواند این مسئله ریسک بزرگی باشد . من نیز از این رده سنی شناخت آنچنانی نداشتم و دو روز کامل مسابقات این رده را زیر نظر گرفتم و متوجه شدم پتانسیل خوبی در این رده وجود دارد و در اوزان مختلف بازیکنان مستعدی داریم.

سرمربی تیم ملی کاراته نوجوانان در خصوص انتخاب همکاری خود در تیم ملی عنوان کرد: واقعا در این رده مربیان بازیکن ساز خوبی داریم که با عشق کار می‌کنند و به خاطر همین مهم از رضا میدان‌رو مربی تیم آذربایجان که موفق به کسب سه مدال مسابقات قهرمانی کشور شده بود استفاده کردیم .

وی تصریح کرد: خود من نیز دوست داشتم از مربیانی استفاده کنم که قهرمان بوده و شرایط را لمس کرده باشند و در کنار آن از نیروی جوانانی و انگیزه برخوردار باشند و برای این مهم از احسان حیدری و رضا عزیزی نیز استفاده کردم.

مهران‌فر در پایان خاطر نشان کرد: امیدوار بتوانیم یک تیم یکدست، باشخصیت و فنی داشته باشیم که سالیان سال برای کاراته ایران مثمرثمر باشند و این نوید را خواهم داد در آینده اعضای این تیم به تیم ملی بزرگسالان تزریق شوند.

کد خبر: 758277

وب گردی

وب گردی