اتیک و ارونتک به الکامپ خوزستان می روند

شرکت اتیک در غرفه ای مشترک با ارونتک جدیدترین خدمات و محصولات نرم افزاری و سخت افزاری خود را در نمایشگاه الکامپ خوزستان به نمایش می گذارد.

به گزارش ایسکانیوز، نمایشگاه بین‌المللی الکامپ خوزستان، از 28 فروردین تا 1 اردیبهشت ماه در فضایی حدود دو هزار و 500 متری در شهر اهواز برگزار می‌شود و بیش از 70 شرکت فعال حوزه فناوری اطلاعات و عضو سازمان نظام صنفی در این نمایشگاه حضور دارند که به عرضه تولیدات، خدمات و تکنولوژی‌های نوین این عرصه خواهند پرداخت.
اتیک به عنوان یکی از شرکت‌های ارائه‌دهنده راه‌‌حل‌‏ها و رویکردهای نوین پرداخت الکترونیکی که پیش از این پروژه های پرداخت خرد شهری و کارت شهروندی مبتنی بر NFC را در استان خوزستان اجرا کرده است، به نمایشگاه الکامپ خوزستان می رود و محصولاتی همچون "ماناپی" (نرم‌افزار موبایلی امن برای انجام فعالیت‌های پرداختی)، راهکار هوشمند مدیریت حمل و نقل عمومی (مدیریت ناوگان و پرداخت الکترونیکی کرایه شامل پرداخت الکترونیکی کرایه از طریق کارت شهروندی و تلفن همراه و سیم کارت مجهز به فناوری NFC ) خود را معرفی می کند.
شرکت ارونتک هم که اولین تولید کننده ابزارهای بانکی و پرداختی در کشور است، در این نمایشگاه اتیک را همراهی می کند و محصولاتی همچون پوز وگا 3000 ، پوز وگا 1000 و کیوسک پرداخت مبتنی بر ماژول UPT 1000 که پیش از این در بیست و دومین نمایشگاه الکامپ تهران معرفی شده بودند، در معرض دید مشتریان خود قرار می دهد.
این دوره از نمایشگاه الکامپ توسط سازمان نظام صنفی رایانه ای و با همکاری استانداری خوزستان به مدت پنج روز در محل دائمی نمایشگاه های این استان برگزار می شود.

دریافت کننده: رویا ذوالفقاری انتشاردهنده:پورعرب

کد خبر: 758300

وب گردی

وب گردی