راه‌اندازی خانه فرهنگ دانشگاه علوم پزشکی تهران در هفته خوابگاه‌ها

معاون دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران از راه اندازی خانه فرهنگ و سالن تعاملات دانشجویی این دانشگاه در هفته خوابگاه ها خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، فرزین حلب‌چی معاون دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران با اعلام این مطلب از برگزاری جشنواره ابن سینا در این دانشگاه در اردیبهشت ماه خبر داد و گفت: بر خلاف سال گذشته این جشنواره زود تر از موعد برگزار میشود.

حلب‌چی گفت: به منظور تقدیر از فعالیت ها و دستاور دهای برجسته در زمینه های آموزشی، پژوهشی و ارائه خدمات ویژه در حوزه فعالیت های دانشگاه، هر ساله در دانشگاه علوم پزشکی تهران جشنواره ی ابن سینا برگزار می شود.

وی با اشاره به برنامههای متنوع این جشنواره اظهار کرد امیدواریم در سال 96 نیز همچون سال های گذشته استقبال خوبی از این جشنواره توسط دانشجویان صورت گیرد.

حلب‌چی از راه اندازی خانه فرهنگ دانشگاه علوم پزشکی تهران خبر داد و گفت : این مرکز که از سال 88 تعطیل شده بود مجددا راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه خانه فرهنگ دانشگاه علوم پزشکی تهران دارای امکانات زیادی نظیر کتابخانه، کارگاه سفالگری، کارگاه جواهرسازی و سالن نمایش است گفت: این مرکز برنامه های آموزشی متنوعی را برای دانشجویان علوم پزشکی می‌تواند داشته باشد اما حدود 8 سال است که بلااستفاده است و ما مجددا آن را آماده استفاده کرده ایم.

معاون دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران همچنین به ایجاد محل جدیدی به عنوان سالن تعاملات برای انجام مذاکرات کانون های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران اشاره کرد و گفت این سالن نیز آماده استفاده است که در هفته خوابگاه ها هم زمان با شروع به کار خانه فرهنگ دانشگاه این سالن نیز شروع به کار خواهد کرد.

200/202

منبع: ایسنا

دریافت کننده: ناهید سمیعی/انتشار: آخوندی

کد خبر: 758348

وب گردی

وب گردی