آمادگی جسمانی، اولویت اصلی یگان ویژه در سال جدید

فرمانده یگان های ویژه ناجا گفت: توجه به آمادگی جسمانی کارکنان از اولویت های اصلی یگان در سال جدید است.

به گزارش ایسکانیوز، سردار حسن کرمی در جمع کارکنان یگان ویژه شرق استان تهران با اشاره به اهمیت ورزش در یگان های ویژه، اظهار داشت: نقش سلامتی و آمادگی جسمانی در عملکرد و فعالیت های سازمانی بسیار حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه ورزش از بدنه یگان های ویژه جدا ناپذیر است، بیان داشت: ورزش نقش مهمی در آمادگی جسمانی، سلامت روحی و جسمانی کارکنان دارد؛ ماموریت های یگان ویژه مستلزم تحرک و ورزیدگی بالایی است.

سردار کرمی، ادامه ارتقاء توان جسمانی، به روز بودن آموزش ها، مهارت افزایی مداوم در فراگیری و پیشبرد روش های نوین در کنار تقویت روحیه علمی و بصیرتی کارکنان را مهمترین عامل آمادگی در سطح یگان های ویزه ناجا دانست.

این مقام ارشد انتظامی با تاکید بر اینکه آموزش زیر ساخت و بستر تمام کارها است، بیان کرد : فاکتور اصلی هوش و سلامت سازمانی، آموزش است؛ پلیس بایستی دانش محور و به آموزش توجه ویژه ای داشته باشد چرا که اهمیت دادن به مقوله آموزش، ضامن اجرای صحیح و موفقیت آمیز ماموریت های مختلف است.

وی به آمادگی عملیاتی یگان واکنش سریع اشاره و خاطر نشان کرد: تمامی کارکنان در ماموریت های محوله باید به نقش بی بدیل چهار گام در صحنه ماموریت اشراف داشته و گام به گام این نقشه راه را ترسیم و بدان عمل کنند.

براساس گزارش سایت پلیس، رئیس پلیس ویژه کشور، یگان های ویژه ناجا را یک واحد تمام عیار انقلابی در مجموعه نیروی انتظامی معرفی کرد و گفت: الزامات فعالیت‌های یگان های ویژه، اخلاص عمل است و موفقیت ما در ماموریت ها تنها زمانی حاصل می شود که بتوانیم روحیه جهادی را در خود ارتقاء دهیم.

دریافت کننده: مرضیه کنگرانی / انتشار دهنده: زهره حاجیان

308/700

کد خبر: 758376

وب گردی

وب گردی