8 محور به دلیل عدم ایمنی مسدود است/آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده ها

سایت پلیس راهور ناجا به تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده ها در 27 فروردین 96 خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز و بر اساس گزارش های دریافتی، محدوده دیزین تا ارتفاعات کندواندر محور کرج-چالوس بارش برف گزارش شده است همچنین در اکثر محورهای استان های اردبیل- گیلان-لرستان - البرز و مازندران ، محور داران-الیگودرز و گلپایگان-خمین در استان اصفهان و استان تهران شاهد بارش باران هستیم.

همچنین محدوده گرمدره تا پل فردیس باند جنوبی آزادراه تهران- کرج ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است. محدوده گدوک در محور فیروزکوه ، محور کیاسر در استان سمنان، محور های رضی-گرمی ,خلخال-اسالم ,سرعین و گردنه حیران در استان اردبیل و ارتفاعات محور کندوان با مه گرفتگی و کاهش دید مواجه است.

محور شمشک-دیزین در استان های تهران و البرز ، محور پونل -خلخال در استان های گیلان و اردبیل، محور اولنگ-شاهرود در استان های گلستان و سمنان،محور فرعی گنجنامه-تویسرکان در استان همدان، بعلت عدم ایمنی مسدود هستند. همچنین محور شیراز-جهرم در استان فارس بعلت تخریب پل کشه برسی محدوده پاسگاه پلیس راه، محور استهبان-نی ریز در استان فارس بعلت رانش زمین، محور فرعی رودبار-کهنوج -قلعه گنج در جنوب استان کرمان بعلت طغان رودخانه و محور اشنویه-پیرانشهر در استان آذربایجان غربی به علت طغیان رودخانه و تخریب پل مسدود است.

سایر محورهای موصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

خبرنگار:نیوشا یعقوبی/انتشار دهنده:زهره حاجیان

700/701

کد خبر: 758395

وب گردی

وب گردی