جشنواره علمی فرهنگی نورا در واحد علوم و تحقیقات آغاز به کار کرد

در آستانه فرارسیدن مبعث پیامبر اکرم (ص) ویژه برنامه علمی فرهنگی نورا در واحد علوم و تحقیقات برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر کرم اله دانش فرد معاون دانشجویی فرهنگی این واحد ضمن تبریک فرارسیدن سالروز مبعث پیامبر عظیم الشان اسلام از برگزاری ویزه برنامه ای با عنوان نورا خبر داد.

وی با اشاره به نامگذاری سال ۹۶ توسط مقام معظم رهبری به سال اقتصاد مقاومتی؛ تولید - اشتغال و در راستای منویات رهبر فرزانه انقلاب، گفت: برگزاری برنامه هایی در سطح دانشگاه با نگاهی ویژه به تقویت تولید داخلی و اشتغال زایی و فرهنگ سازی در این خصوص، در سال ۹۶ در دستور کار قرار خواهد داشت. دکتر دانش فرد افزود: ویژه برنامه علمی فرهنگی نورا از جمله برنامه های فرهنگی است که با اهداف مختلفی از جمله تقویت و توجه به فرهنگ ایرانی- اسلامی در بین دانشگاهیان و بویژه جوانان، گفتمان سازی پوشش های جوانان با رویکرد اسلامی، فرهنگ سازی و توجه به استفاده از تولیدات داخلی در زمینه پوشش و همینطور حجاب و عفاف طراحی و اجرا خواهد شد.

وی به برگزاری این برنامه از ۲۶ فروردین ماه لغایت ۴ اردیبهشت ماه در بلوک C ساختمان ابن سینا اشاره کرد و ادامه داد: برپایی نمایشگاه شمیم یاس، برگزاری گفتمان دانشجویی در تالار گفت گوی نمایشگاه، برگزاری نشست های انسان شناسی، برگزاری جشن تولد یاس های بهاری(ویژه دختران متولدین فصل بهار) از جمله ویژه برنامه های این ویژه برنامه خواهد بود.

لازم به ذکر است، اختتامیه این ویژه برنامه همزمان با مبعث پیامبر اکرم (ص) روز دوشنبه ۴اردیبهشت ماه ساعت ۱۳ برگزار خواهد شد.

200/202

دریافت کننده: ناهید سمیعی/انتشار:آخوندی

کد خبر: 758408

وب گردی

وب گردی