دکتر میرزاده: هیچ گونه ضعفی برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری نداریم

عضو هیات اجرایی مرکزی انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و رییس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه تمام فعالیت های وزارت کشور براساس روال قانونی بسیار شفاف و با آمادگی اجرایی بالا پیش می رود گفت: هیچ گونه نقص یا ضعفی برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم ندیدیم.

دکتر حمید میرزاده یکی از اعضای هیات اجرایی مرکزی انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و رییس دانشگاه آزاد اسلامی در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایسکانیوز درخصوص ارزیابی روند برگزاری انتخابات تاکنون، بیان کرد: یک جلسه برگزار کردیم و در آن جلسه دبیرستاد انتخابات کشور و دبیر هیات اجرایی مرکزی انتخابات تعیین شده است.

دکتر میرزاده تصریح کرد: خوشبختانه تمام فعالیت های وزارت کشور براساس روال قانونی بسیار شفاف و با آمادگی اجرایی بالا پیش می رود و ما هیچ گونه نقص یا ضعفی را برای انتخابات آینده ریاست جمهوری ندیدیم.

وی افزود: تقریبا در مجموع 1 هزار و 65 هیات اجرایی در سطح کشور آماده هستند تا در کنار هیات های نظارت شورای نگهبان، فرمانداران و بخشداران سراسر کشور کار اجرای انتخابات ریاست جمهوری را انجام می دهند.

دکتر میرزاده با اشاره به اینکه تعرفه های لازم برای اجرای انتخابات ریاست جمهوری فراهم شده است بیان کرد: در حال حاضر با قانون فعلی ما هیچ اشکال و ضعفی نداریم.

عضو هیات اجرایی مرکزی انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری درخصوص وظایف هیات اجرایی گفت: در کنار هیات های نظارت شورای نگهبان بدون دخالت در کار آنها بر روند صحیح اجرای قانون انتخابات در وزارت کشور، فرمانداری ها و بخشداری ها است و اگر هم خدای ناکرده نقص یا مشکلی باشد با بازرسی و کنترل مشخص و گزارش می شود.

دکتر میرزاده در پایان گفت: در مجموع وزارت کشور و همکاران ما در در این وزارت خانه خیلی زحمت کشیدند و آمادگی خیلی خوبی را برای اجرای انتخابات پیدا کرده اند.

خبرنگاران: درخشان و فراهانی/ تاییدکننده: سرلک

کد خبر: 758491

وب گردی

وب گردی