نحوه خرید کتاب های لاتین در سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی با ابلاغ بخشنامه ای نحوه دریافت بن خرید کتاب های لاتین در سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب را به واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر واشقانی فراهانی با اشاره به برگزاری سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از 13 تا 23 اردیبهشت در شهر آفتاب گفت: با توافق انجام شده میان دانشگاه آزاد اسلامی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن ناشران بین المللی، واحدهای دانشگاهی از حمایت مالی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و برخورداری از حداقل 25 درصد تخفیف انجمن ناشران بین المللی نسبت به تهیه کتاب لاتین مورد نیاز برخوردار خواهند شد.

وی افزود: واحدهای متقاضی با مراجعه به نشانی الکترونیکی به نشانی http://bon-org.tibf.ir برای انجام فرآیند ثبت نام در سامانه دریافت بن نمایشگاه کتاب تهران اقدام کنند. پس از ثبت نام واحد به میزان 255 درصد افزایش بودجه از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی به عنوان بن مشارکتی خرید کتاب طبق دستورالعمل های نمایشگاه دریافت خواهد کرد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: واحدها تصویر فرم نهایی ثبت نام خود را شامل نام متقاضی، کد رهگیری، تلفن ثابت و همراه، حداکثر تا ساعت 12 ظهر یکشنبه 3 اردیبهشت به نشانی ایمیل anjomannasheran@gmail.com بفرستند. فرستادن اطلاعات موجب بهره مند شدن از تسهیلات می شود. پس از فرستادن ایمیل، میزان تخفیف حداقل 255 درصد برای متقاضی منظور می شود و متقاضی می تواند با پرداخت سهم خود، تقاضیای صدور کارت کند و بن کارت خود را مطابق معمول سال های گذشته در نمایشگاه دریافت کند.

200/202

دریافت کننده: ناهید سمیعی/انتشار: آخوندی

کد خبر: 758504

وب گردی

وب گردی