دادستان عمومی و انقلاب قزوین: با هیچ احدی تعارف نداریم/تحرکات انتخاباتی در فضای مجازی رصد می‎شود

دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: با مدیریت فضای مجازی در دوران انتخابات با هرگونه تخلف احتمالی برخورد خواهیم  کرد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از میزان حجت‏ الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی ،دادستان قزوین در نشست قضایی دادسرای عمومی و انقلاب قزوین که در سالن اجتماعات این دادسرا برگزار شد با تشریح روند مدیریت فضای مجازی توسط دادستانی قزوین، گفت: علاوه بر بکارگیری از توان ضابطان قضایی و سیاست گذاریهای انجام گرفته در این زمینه، از تمامی کاندیداها و هواداران آنها نیز می‌خواهیم فقط با رویکرد رعایت قانون در این عرصه ورود پیدا کنند.

وی تصریح کرد: هیچ فرد یا جناحی حق ندارد از چارچوب قانون خارج شود و با این رویکرد شاهد برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور در همه مناطق استان خواهیم بود.

این مقام قضایی بیان کرد: تجربه انتخابات گذشته حاکی از این بود که بیشتر چالش ها در فضای مجازی بوده و بیشتر نامزدها و هواداران آنها وارد اینگونه فضاها می شوند که با تجربه گذشته از هم اکنون این حوزه را مدیریت کرده و به تعدادی از این افراد تذکر جدی داده ایم.

وی یادآورشد: دادسرای قزوین با آمادگی کامل و با مدیریت فضای مجازی در این دوره نسبت به جلوگیری از تخلف در این حوزه اقدام خواهد کرد تا مشکلات این بخش به حداقل ممکن برسد.

صادقی نیارکی گفت: مهمترین رویکرد این دادستانی امنیت و سلامت انتخابات است که در این راستا از ابتدای سال با رصد تحرکات انتخاباتی و نظارت دقیق از ایجاد حواشی جلوگیری کرده ایم.

وی گفت: همه افراد و اشخاص و نهادها و ارگان‌ها باید به وظایفشان به درستی عمل نمایند و هیچ کس حق دخالت در وظایف دیگری را ندارد و دادستانی قزوین بصورت تخصصی روند برگزاری این دوره از انتخابات را مدیریت خواهد کرد و با هیچ احدی هم تعارف ندارد.

منتشر کننده : زهره حاجیان

700700

کد خبر: 758541

وب گردی

وب گردی