گودرزی :  ساخت راه آهن بروجرد یک ضرورت است

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ساخت راه آهن بروجرد یک ضرورت است گفت: باید به وضعیت معیشتی پرستاران رسیدگی شود.

به گزارش ایسکانیوز، "عباس گودرزی" در نشست علنی امروز (یکشنبه، 27 فروردین) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: از رئیس سازمان تأمین اجتماعی و رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس بابت سفر به بروجرد و کلنگ زنی بیمارستان "کوثر" این شهر تشکر می کنم و درخواست دارم در خصوص تکمیل آن تسریع شود.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از "علیزاده" معاون وزیر راه و شهرسازی بابت پیگیری تکمیل "بیمارستان آیت الله بروجردی" تشکر می کنم و درخواست دارم نسبت به تقویت زیرساخت ها و آموزشی شدن این بیمارستان اقدامات لازم انجام شود.

وی افزود: از وزارت بهداشت برای توجه به تکمیل تجهیزات بیمارستان آیت الله بروجردی تشکر دارم و همچنین تقاضا می کنم بقیه تجهیزات مورد نیاز بیمارستان ارسال شود و درخصوص جذب نیرو در این بیمارستان عدالت اجرا شود تا رضایت مردم حاصل شود.

گودرزی افزود:در یکی از بخش های حوزه انتخابیه ام یک درمانگاه شروع به فعالیت کرد؛اما پرسنل آن از افراد غیر بومی استخدام شد که باید به این وضعیت رسیدگی شود.

وی ادامه داد:از رئیس سازمان میراث فرهنگی برای عمل به وعده هایش تشکر می کنم و از وزیر راه و شهرسازی درخصوص تکمیل چهار خطه کردن جاده های شهرستان تقاضای رسیدگی دارم و نباید فراموش کرد بخش 4 خطه جاده بروجرد به نهاوند در حوزه انتخابیه ام ناتمام است و به قتلگاه مردم تبدیل شده است که باید اقدامات لازم برای رفع مشکل صورت گیرد.

گودرزی با بیان اینکه ساخت راه آهن بروجرد یک ضرورت است گفت: وزارت بهداشت در خصوص پرداخت کارانه پرستاران رسیدگی لازم را انجام دهد و همچنین به موضوع قانون ارشدیت تحصیلی کارکنان سپاه و ارتش توجه شود.

خبرنگار و منتشرکننده: راضیه فراهانی

کد خبر: 758548

وب گردی

وب گردی