برای نخستین بار در صنعت گردشگری: امکان خرید همزمان بلیت قطار رجا و رزرو هتل

در راستای ارائه تسهیلات سفر به هم وطنان ، برای نخستین بار در صنعت گردشگری کشور امکان همزمان خرید بلیت قطار و رزرو هتل از طریق وب سایت رجا مهیا و راه اندازی شد.

به گزارش ایسکانیوز؛ سرپرست معاونت اجرایی شرکت رجا با اشاره به نو بودن این خدمت و تحولی در ارائه خدمات بسته سفر به مسافران افزود: این اقدام بر اساس تفاهم صورت گرفته بین شرکت حمل و نقل ریلی رجا و سامانه رزرو هتل پین تا پین صورت گرفته که بر این اساس امکان خرید همزمان بلیت قطار با رزرو هتل برای هموطنان فراهم شده است.
محسن یاوری افزود: متقاضیان سفر با قطارهای شرکت رجا از این پس می توانند با خرید بلیت قطار، به صورت همزمان نسبت به رزرو هتل در شهر مقصد نیز اقدام کنند.
وی خاطرنشان کرد: این خدمت در مرحله نخست از روز جاری (یکشنبه ٢٧ فروردین ١٣٩٦) صرفا از طریق وب سایت شرکت رجا به نشانی www.raja.ir و برای شهر مشهد مقدس به عنوان مقصد ارائه می شود.
سرپرست معاونت اجرایی شرکت رجا در مورد نحوه رزرو هتل در سایت رجا اعلام کرد: در مرحله جستجوی بلیت از وب سایت رجا، مسافران می توانند با انتخاب گزینه رزرو هتل نسبت به این امر اقدام کنند.
یاوری گفت: پس از تکمیل اطلاعات خرید بلیت قطار و در مرحله رزرو هتل با توجه به اطلاعات اعلامی از جمله شهر مقصد و تاریخ سفر، هتل های موجود در این سامانه نمایش داده شده و مسافران قادر خواهند بود هتل مورد نظر خود را نیز انتخاب کنند.
وی افزود: با تایید مشخصات بلیت قطار و هتل، پرداخت در یک مرحله از طریق درگاه های بانکی انجام شده و بلیت قطار و تاییدیه رزرو هتل به مسافران ارائه می شود.

دریافت کننده: نازنین میرزایی/ انتشاردهنده: پورعرب

402

کد خبر: 758561

وب گردی

وب گردی