وزیر ارشاد: درخصوص برنامه های فرهنگی رئیس جمهور صحبت خواهم کرد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ان‌شاءالله بهار امسال در جمع خبرنگاران درخصوص برنامه های فرهنگی رئیس جمهور صحبت خواهم کرد.

به گزارش ایسکانیوز ، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه مراسمی که به مناسبت تکریم و معارفه روسای پیشین و فعلی انجمن آثار و مفاخر فرهنگی برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت:‌ انشاءالله نشست رسانه‌ای دوم خود را در بهار ۹۶ با اصحاب رسانه برگزار می کنم و همه نقطه نظرات و مواضع و عملکرد وزارت فرهنگ و اسلامی را به اطلاع اصحاب رسانه خواهم رساند. پاسخگو هستیم و از این جهت وظیفه خود می دانیم به صورت دایمی اصحاب رسانه فرهنگ و هنر پاسخگو باشم و در مصاحبه ای که با اصحاب رسانه خواهم داشت در خصوص برنامه های فرهنگی رئیس جمهور صحبت خواهم کرد و در خصوص سایر حوزه های تخصصی ندارم.

وی افزود: انجمن مفاخر فرهنگی در سراسر ایران اسلامی یکی از نهادهای بسیار پرسابقه در کشور هست و غریب به یک قرن سابقه این انجمن است. عمده فعالیت این انجمن تجلیل از مفاخر و بزرگان حوزه فرهنگ و ادب، عرفان و شعر این کشور است که در سراسر کشور هستند و ما بر این باور هستیم که بزرگان این حوزه با مسائل وریشه های این درخت تنومند هستند، جوانان و نسل جدید تداوم جامعه ایرانی با حضور با مفاخر اسلامی حضور دارند.

صالحی امیری اظهار کرد: امروز در این مراسم جابجایی گردش داشتیم و دکتر بلخاری با تایید ریاست جمهور به عنوان مدیرعامل این انجمن انتخاب شدند. و مهدی محقق به عنوان عضو موثر همچنان فعالیتشان را ادامه خواهند داد.

وی گفت: برنامه هایی را به عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کردم و در تلاش هستم برای گسترش و سرعت بیشتر فعالیتهای انجمن مفاخر فرهنگی، در راستای تولید فیلم های مستند، تولید و انتشار آثار مفاخر این کشور اقداماتی صورت گیرد تا در حوزه فرهنگ این سرزمین و همچنین برای مرزهای خارج از کشور، در همه دنیا آثاری از ایران در جغرافیای مختلف دنیا وجود دارد. در مجموع انجمن دوره جدیدی را آغاز کرده است و انتظار ما این است که در دوره جدید این انجمن توسعه و شتاب بیشتری فعالیت انجمن داشته باشند.انشالله در آینده نزدیک مدیرعامل انجمن برنامه های خوش را به اطلاع اصحاب رسانه خواهد رسانید و شما شاهد خواهید بود که ما تعقل و تحرک بیشتری خواهیم داشت.

خبرنگار: بخشی پور/ انتشار: رضایی

501502

کد خبر: 758637

وب گردی

وب گردی