کشف یک تن و 723 کیلو انواع موادمخدر در یزد

فرمانده انتظامی یزد از کشف یک تن و 515 کیلو تریاک و 208 کیلو حشیش در دو عملیات پلیسی در این استان خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، سردار «ایرج کاکاوند» مبارزه بی‌امان با سوداگران مرگ و برخورد با واردکنندگان موادمخدر، را اولویت اجرایی فرماندهی انتظامی استان یزد دانست و بیان کرد: ماموران پلیس یزد با انجام یک سری کارهای اطلاعاتی گسترده از خبری پیرامون ورود یک محموله سنگین موادمخدر به سمت این استان مطلع شدند .

وی با اشاره به تشکیل تیم‌های عملیاتی از ماموران زبده و با تجربه پلیس افزود: ماموران پلیس ضمن کنترل محورهای ورودی استان، دو دستگاه خودرو مربوط به سوداگران مرگ را مشاهده و دستور ایست صادر کردند اما قاچاقچیان بدون توجه به هشدارهای پلیس از محل متواری شدند که ماموران انتظامی با انجام یک عملیات ضربتی و مسلحانه موفق به توقیف خودرو قاچاقچیان و کشف مقدار یک تن و 127کیلو انواع موادمخدر شامل، 970 کیلو تریاک و 157 کیلو حشیش شدند و سه نفر از سوداگران مرگ را نیز در این رابطه دستگیر کردند .

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: در یک عملیات دیگر ماموران پلیس استان موفق شدند مقدار 545 کیلو تریاک و 51 کیلو حشیش از دو دستگاه خودرو کشف و پنج تن از سوداگران مرگ را نیز دستگیر کنند .

سردار کاکاوند در پایان سخنان خود تصریح کرد: در مجموع این دو عملیات مقدار یک تن و 723 کیلو موادمخدر از نوع تریاک و حشیش کشف و هشت نفر از قاچاقچیان نیز دستگیر و به دادسرا معرفی شدند.

منبع: ایسنا

دریافت کننده: مرضیه کنگرانی / منتشر کننده: زهره حاجیان

700/308

کد خبر: 758668

وب گردی

وب گردی