ورود کتاب‌های ایتالیا و هند به ‌محل برگزاری نمایشگاه کتاب تهران

معاون اجرایی سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ورود محموله‌های کشورهای ایتالیا و هند به محل برگزاری نمایشگاه کتاب تهران در شهر آفتاب خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ستاد امور رسانه‌ای و خبری سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، مهدی اسماعیلی‌راد با اشاره به ادامه اقدامات و فعالیت‌های اجرایی در شهر آفتاب گفت: در جلسه‌ای که با حضور مسئولان شهرداری برگزار شد، فعالیت‌های عمرانی و ترافیکی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد به منظور ایمنی بیشتر ناشران در نمایشگاه نکات ایمنی و آب‌بندی سالن‌ها و غرفه‌ها قبل از آغاز نمایشگاه مجدا بررسی شوند.

وی افزود: همچنین در جلسه‌ای دیگر با حضور مسئولان ستاد بحران تهران دستورالعمل‌های ایمنی به برگزار کنندگان نمایشگاه ابلاغ و نقشه‌ها به منظور تایید نهایی سالن‌ها به این ستاد تحویل شد.

معاون اجرایی نمایشگاه درباره انتقال باجه‌های عوارض تهران – قم نیز گفت: کارشناسی‌های این موضوع صورت گرفته و برای تصمیم‌گیری نهایی به وزارت راه ارجاع شده است تا نسبت به جمع‌آوری باجه‌های اقدام لازم را انجام دهد.

وی ادامه داد: همچنین در جلسه‌ای جداگانه مسئولان مترو تهران بر کاهش فاصله زمانی حرکت قطارها در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب تهران تاکید کردند و قول مساعد دادند که جابه جایی مسافران در خط یک مترو تهران با سرعت بیشتری انجام شود.

اسماعیلی‎‌راد همچنین از ورود محموله‌های ناشران خارجی به نمایشگاه خبر داد و گفت: محموله‌های کشور ایتالیا و هند وارد شهر آفتاب شده است و در آینده نزدیک محوله‌های ناشران دیگر نیز وارد نمایشگاه خواهد شد.

به گزارش ستاد امور رسانه‌ای و خبری سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهرانبر اساس این گزارش، سی‎اُمین نمایشگاه کتاب تهران از تاریخ 13 تا 23 اردیبهشت ماه در شهر آفتاب برگزار خواهد شد.

دریافت کننده: بخشی پور

502500

کد خبر: 758681

وب گردی

وب گردی