مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی  لنجان برگزار شد

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنجان در مراسم معارفه محمد سلیمیان به عنوان مسئول بسیج دانشجویی شهید آوینی، از خدمات محسن جمشیدی در دوران مسئولیت بسیج دانشجویی این واحد قدردانی کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، سیدحمیدرضا صادقیان با بیان اینکه بسیج مظهر یک وحدت مقدس میان افراد ملت است، گفت: بسیج دانشجویی یکی از ارزنده‌ترین یادگارهای امام راحل بزرگوار ما است؛ لذا باید دانشجوی بسیجی از لحظه‌های گرانبهای جوانی برای خودسازی علمی و فکری و روحی بهره گرفته و با هوشمندی و تلاش مضاعف در ساختن سرزمینی آباد خود را مسئول بداند.

محسن علیزاده، مسئول بسیج دانشجویی شهرستان لنجان گفت: دانشجوی بسیجی، همیشه باید در حال فراگرفتن دانش و آماده‌‎‌‌سازی علمی و فکری خود برای شرکت در پیشرفت کشورش باشد و چراغ ایمان و هدایت را نیز در دل خود و در محیط دانشگاه برافروزد.

او افزود: دانشجوی بسیجی کسی است که تمام ابعاد شایستگی خود را به نمایش می‌گذارد و دشمن کمین‌گرفته را از یاد نمی‌برد و با درایت خود، از دانشگاه و کشورش در برابر دشمن مزدور حمایت می‌کند.

سجاد محمدی، مسئول حراست واحد لنجان با بیان اینکه امروز کشور به دانشگاهی که حقیقتاً اسلامی باشد، نیازمند است. گفت: در صحنه‌یی که دشمن با ابزار فرهنگی و تکیه بر سلاح تبلیغ، با حیله به میدان می‌آید، چه کسی شایسته‌تر از دانشجوی بسیجی می‌تواند با درایت و توان علمی خود در صفوف مقدم دفاع از کشور قرار بگیرد و با تکیه بر ایمان صادقانه و عمل صالح، دشمن را مغلوب نماید.

مسئول حراست واحد لنجان گفت: بسیجی بودن، به میدان آوردن همه‌ی توانایی های خود در راه آرمانهای نظام اسلامی است. این ویژگی آنگاه که در قالب یک مجموعه‌ی دانشجویی ظاهر شود، نوآوری، دینداری و خدمت را با خود به همراه می‌آورد.

دریافت کننده: مهرنوش زارعی هنزکی/انتشار:آخوندی

204/200

کد خبر: 758714

وب گردی

وب گردی