درخشش واحد علوم و تحقیقات در جشنواره سراسری رسانه و نشریات دانشجویی کشور

سه اثر شامل فصلنامه دانشجویی فرهنگی مطالعات سیاسی بین المللی و دو شماره از نشریه دانشجویی فرهنگی صنعت برتر واحد علوم و تحقیقات به مرحله نهایی دهمین جشنواره سراسری رسانه و نشریات دانشجویی راه یافتند.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر کرم اله دانش فرد معاون دانشجویی و فرهنگی این واحد با بیان اینکه دهمین جشنواره نشریات دانشجویی به همت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با مشارکت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دانشگاه آزاد اسلامی با عنوان تیتر 10 در اردیبهشت ماه سال جاری برگزار خواهد شد، گفت: با توجه به فعالیت چشمگیر کانون ها و نشریات دانشجویی در واحد علوم و تحقیقات، این واحد همانند سالهای گذشته در این دوره از جشنواره نیز حضور فعال خواهد داشت.

وی افزود: از میان 16427 اثر ثبت شده در بین دانشگاههای کل کشور اعم از دانشگاههای زیرمجموعه وزارت بهداشت و وزارت علوم، دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاههای پیام نور، تعداد 607 اثر مربوط به دانشگاه آزاد اسلامی است. از این میان 14 اثر از کل واحد های دانشگاه آزاد اسلامی پس از داوری در مراحل اول و دوم (مقدماتی)، به مرحله سوم و نهایی جشنواره راه پیدا نمودند.

دکتر دانش فرد با ابراز خرسندی از حضور چشمگیر دانشجویان این واحد دانشگاهی در جشنواره تیتر 10، ادامه داد: بیشترین آثار راه یافته به مرحله نهایی جشنواره تیتر 10 از بین واحد های دانشگاه آزاد اسلامی متعلق به واحد علوم و تحقیقات است. به نحوی که از میان 14 اثر راه یافته به مرحله نهایی، 3 اثر فصلنامه دانشجویی فرهنگی مطالعات سیاسی بین المللی و دو شماره از نشریه دانشجویی فرهنگی صنعت برتر از واحد علوم و تحقیقات است.

دریافت کننده و انتشار دهنده: آخوندی

200

کد خبر: 758746

وب گردی

وب گردی