جشنواره بینافرهنگی باران ٢٠١٧ برگزار می‌شود

از سوم تا پانزدهم اردیبهشت ماه، کمپانی تئاتر باران با همکاری کمپانی تئاتر پوتلج، «اولین جشنواره بینافرهنگی باران ۲۰۱۷» را برگزار می‌کند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی تئاتر باران، در جشنواره «بینافرهنگی باران ۲۰۱۷» نمایش‌هایی از کشور ژاپن و ایتالیا روی صحنه می‌روند، اجراهایی که با مدد فرهنگ و تکنولوژی، زبان و ارتباط فرهنگی را بهانه‌ایی برای گفت‌وگو کرده‌اند.

طبق برنامه‌های اعلام شده پینو دی بودو و اعضای گروه تئاتر پوتلچ و همینطور کین یوشیمورا به مدت 10 روز در تهران اقامت دارند و علاوه بر اجرای سه نمایش، 3 کارگاه آموزشی پیشرفته نیز برای تعدادی از علاقه‌مندان برگزار می‌کنند.

اولین جشنواره بینافرهنگی باران با سه نمایش«یک صدمین سالگرد تولد ادیت پیاف»،«ساکورا» و«عاج معلق» برگزار می‌شود.

گفتنی است، نمایش «یک صدمین سالگرد تولد ادیت پیاف» از کشور ایتالیا با بازی ناتالی منتا روایتگر زندگی ادیت پیاف یکی از معروف ترین خوانندگان جهان است. نمایش «ساکورا، شکوفه‌ آلبالو» بازگوکننده مرثیه؛ هیروشیما-ناکازاکی با بازی و کارگردانی کین یوشیمورا از کشور ژاپن است. همچنین نمایش «عاج معلق» به کارگردانی پینو دی بودو و بازی ناتالی منتا، کین یوشیمورا، سوفیا گولیاس ؛ محصول کمپانی تئاتر پوتلچ ایتالیا سومین نمایشی است که در این جشنواره روی صحنه می‌رود و داستان عشق و شعر است که در آن‌ زندگی‌ سه شخصیت با هم در آمیخته می‌شود. یک نمایش جذاب و صمیمی‌ و همان زمان، رمانتیک، ساده و جامع.

همچنین در این دوره مقرر است نمایش «شهر نامرئی» که پرفورمنس بزرگی خواهد بود، با حضور هنرجویان ایرانی و هدایت پینو دی بودو در شهریور ماه امسال به تهیه‌کنندگی کمپانی باران اجرا شود.

دریافت کننده: بخشی پور/

502500

کد خبر: 758765

وب گردی

وب گردی