اعلام برنامه های کنسرت «کویر» محمد معتمدی در شهرستان ها

همزمان با فرا رسیدن دور تازه کنسرت «کویر» محمد معتمدی در تهران، برنامه کنسرت های شهرستان این خواننده موسیقی ایرانی نیز اعلام شد.

به گزارش ایسکانیوز بر اساس خبر رسیده، محمد معتمدی خواننده موسیقی ایرانی همزمان با فرا رسیدن دور تازه کنسرت های «کویر» در تعدادی از شهرستان ها نیز به اجرای برنامه می پردازد.

طبق برنامه ریزی های انجام گرفته کنسرت «کویر» روز هفتم اردیبهشت در شیراز، روز هفدهم اردیبهشت در بیرجند، روز بیست و دوم اردیبهشت در کرمان و روز بیست و سوم اردیبهشت در رفسنجان برگزار می شود. این در حالی است که محمد معتمدی روزهای دهم و بیستم اردیبهشت نیز در تهران میزبان علاقه مندان موسیقی ایرانی است.

در این اجراها که به نوعی تمدید کنسرت «کویر» این خواننده و گروهش در هفته های پایانی سال گذشته است، قطعات منتخب محمد معتمدی به آهنگسازی تعدادی از بزرگان موسیقی کشور که طی دوران فعالیتی این هنرمند که با استقبال مخاطبان رو به رو شده در دو بخش اجرا خواهد شد.

«کویر» با ترانه و آهنگ محمد معتمدی، «شکنم ساغر» به آهنگسازی پرویز یاحقی، «به یاد صیاد» به آهنگسازی جواد لشگری، «بیا» به آهنگسازی حبیب الله بدیعی، «چون مرده شوم»، «پرواز» به آهنگسازی محمد معتمدی، «امید جانم» به آهنگسازی علی تجویدی، «به نگاهم بنگر» به آهنگسازی پرویز یاحقی و «رفته ز دل» به آهنگسازی امیر مهدی مقدم از جمله قطعاتی هستند که در این مجموعه کنسرت ها برای مخاطبان اجرا می شود.

امیر مهدی مقدم نوازنده عود، تنظیم کننده و رهبر نوازندگان، داود اسلفی نوازنده پیانو، پویان جمشیدی نوازنده پرکاشن، مسیح مردی ها نوازنده ویولن سل، احمد محمدیان نوازنده کلارینت و دودوک گروه اجرایی کنسرت را تشکیل می دهند.

دریافت کننده: محمد بهتری راد/ انتشار:سلیمی

503500

کد خبر: 758769

وب گردی

وب گردی