سرپرست واحد جلفا: همنشینی با پدران و مادران شهدا مایه مباهات است

سرپرست واحد بین المللی جلفا به همراه هیئت رئیسه این واحد دانشگاهی و معاون سپاه ناحیه جلفا و مسئول بسیج دانشجویی این شهرستان با هدف تجدید میثاق با آرمان های بزرگ شهیدان از خانواده شهید والامقام داود حمیدی دیدار کرد.

به گزارش ایسکانیوز، سرپرست واحد بین المللی جلفا به همراه هیئت رئیسه این واحد دانشگاهی و معاون سپاه ناحیه جلفا و مسئول بسیج دانشجویی این شهرستان با هدف گرامیداشت یاد و نام شهیدان و تجدید میثاق باآرمان های بزرگ شهدا، با خانواده معظم شهید والا مقام داود حمیدی دیدار کردند.

دکتر محمد حسین صادقی در این دیدار در گفتگو با پدر و مادر این شهید درجات عالی شهیدان را ناشی از تربیت بی نظیر پدران و مادران شهدا اعلام نموده و افزود: مقام شهدا در پیشگاه خداوند متعالی می باشد و این مقام در سایه زحمات و تربیت های بی نقص خانواده های معظم شهدا بدست آمده است.

صادقی در ادامه، دیدار با خانواده شهدا در اول سال جدید را نوعی امیدواری و دلگرمی مسئولین به کار و رفع مشکلات دانسته و گفت: همنشینی با پدران و مادران شهدا مایه مباهات است.

وی همچنین از تحصیل بیش از 200 نفر از خانواده شهدا و ایثارگران و جانبازان در این واحد بین المللی جلفا خبر داده و خدمت به این عزیزان را افتخار آمیز خواند.

گفتنی است: کارکنان واحد بین المللی جلفا افتخار همکاری با جعفر صادق حمیدی مسئول امور مالی دانشگاه بعنوان برادر شهید والامقام هشت سال دفاع مقدس داود حمیدی را دارند.

دریافت کننده و انتشار دهنده: آخوندی

200

کد خبر: 758779

وب گردی

وب گردی