9 راه مواصلاتی کشور مسدود شد

پلیس راهور نیروی انتظامی اعلام کرد: 9 راه مواصلاتی کشور به علت نبود ایمنی کافی، رانش زمین، طغیان رودخانه و عملیات راهسازی مسدود است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس راهور، راه های شمشک-دیزین در استان های تهران و البرز، پونل -خلخال در استان های گیلان و اردبیل، اولنگ-شاهرود در استان های گلستان و سمنان و محور فرعی گنجنامه-تویسرکان در استان همدان به علت عدم ایمنی مسدود است.
همچنین راه شیراز-جهرم در استان فارس به علت تخریب پل کشه برسی محدوده پاسگاه پلیس راه مسدود است.
راه استهبان-نی ریز در استان فارس به علت رانش زمین مسدود است.
راه فرعی رودبار-کهنوج -قلعه گنج در جنوب استان کرمان نیز به علت طغان رودخانه و محور اشنویه-پیرانشهر در استان آذربایجان غربی به علت طغیان رودخانه و تخریب پل مسدود است.
راه قدیم قزوین - رشت(تونل شیرین سو) از ساعت 8 صبح تا 17 از 26 فروردین ماه تا چهارم اردیبهشت ماه سال جاری در روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه به علت عملیات راهسازی مسدود است و در زمان انسداد تردد از کنار گذر تونل صورت می گیرد.
در باند جنوبی آزادراه کرج-قزوین(از پل استاندارد تا پل فردیس) و باند جنوبی آزادراه تهران-کرج(از پل فردیس تا پل کلاک) ترافیک گزارش شده است.
سایر راه های مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.
مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با شماره تلفن 88255555 (10خط) و 120 شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان است.

دریافت کننده: مرضیه کنگرانی / منتشر کننده: زهره حاجیان

700/308

کد خبر: 758786

وب گردی

وب گردی