بازدید هنرمندان از مجتمع پتروشیمی عسلویه در جشنواره فیلم های صنعتی

جمعی از سینماگران، مدیران سینمایی و اصحاب رسانه در حاشیه برپایی چهارمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی  در عسلویه، از مجتمع‌های پتروشیمی و پروژه‌های گازی ملی بازدید می‌کنند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی چهارمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی (فردا)، در حالی که این روزها عسلویه به دلیل افتتاح میدان‌های گازی جدید و مجتمع تولید مواد پتروشیمی در سطح دنیا خبرساز شده است، جمعی از سینماگران، مدیران سینمایی و اصحاب رسانه‌های سینمایی، اولین گروهی هستند که پس از افزایش تولید و برداشت گاز ایران از میدان مشترک با کشور قطر، از این قطب مهم صنعتی و اقتصادی کشور بازدید می‌کنند.
در حاشیه برگزاری چهارمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی که 9 و 10 اردیبهشت به میزبانی شرکت ملی صنایع پتروشیمی در عسلویه برگزار می‌شود، برنامه بازدیدی از مجتمع‌های پتروشیمی نوری و آریا ساسول تدارک دیده شده است.
بر اساس این گزارش، چهارمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی (فردا)، ۹ و ۱۰ اردیبهشت به دبیری مسعود نجفی در عسلویه برگزار می‌شود. این جشنواره توسط جهاد دانشگاهی واحد هنر و با حمایت شرکت ملی پتروشیمی ایران با همکاری شرکت‌های پتروشیمی فعال در عسلویه، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سازمان سینمایی برگزار می‌شود.
برای اولین‌بار است که عسلویه به عنوان یکی از بزرگترین قطب‌های صنعتی و پتروشیمی خاورمیانه، میزبان برپایی یک رویداد سینمایی می‌شود.
جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی (فردا) با هدف معرفی فعالیت‌ها، توانمندی‌ها و دستاوردهای کشور در بخش‌های مختلف علمی، فناوری، نوآوری و صنعتی برگزار می‌شود. چهارمین دوره این رویداد سینمایی با شعار «روایتی از فناوری و کسب و کار ایرانی» برگزار خواهد شد.
دریافت: رضایی/ انتشار: سلیمی
501500

کد خبر: 758861

وب گردی

وب گردی