کشف ۵۷ فقره سرقت از باند سارقین در کرمانشاه

جانشین انتظامی استان کرمانشاه از انهدام باند سارقین منزل و مغازه، کشف ۵۷ فقره سرقت و دستگیری ۴ نفر سارق و ۲ نفر مالخر خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ علیرضا مرزبانی در تشریح این خبر اظهار داشت: به دنبال ارجاع یک مورد پرونده سرقت منزل از یکی از کلانتری های سطح شهر کرمانشاه به پلیس آگاهی بنا به اهمیت موضوع تیمی مجرب از کارآگاهان تشکیل و رسیدگی به موضوع و کشف اموال مسروقه در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.

وی در ادامه بیان داشت: با انجام تحقیقات گسترده و تلاش شبانه روزی کارآگاهان و در بررسی از سرنخ های به دست آمده در سرقت ها مشخص شد که یکی از سارقان سابقه دار در ارتکاب اینگونه سرقت ها نقش دارد.

این مقام انتظامی افزود: با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات منسجم و ضربتی متهم در منزلش دستگیر در بازرسی از منزل وی یک قبضه سلاح جنگی کلاشینکف و ده عدد فشنگ جنگی و اقلامی شامل تلویزیون، فرش، تابلو فرش و جاروبرقی کشف که به همراه متهم جهت انجام تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل گردید.

سرهنگ مرزبانی تصریح کرد: این سارق حرفه ای در بازجویی های پلیس به تشکیل باند سرقت و انجام سرقت ها با همدستی سه نفر دیگر اعتراف کرد، لذا پس از شناسایی محل اختفای دیگر سارقان، با هماهنگی مقام قضائی آنان نیز طی یک عملیات ضربتی به صورت همزمان در چند نقطه شهر دستگیر شدند.

جانشین استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: با انجام تحقیقات و بازجوئی های علمی و فنی مجزا از هر کدام از متهمین و آشکار شدن تناقض در گفته هایشان، عرصه بر آنها تنگ و در نهایت متهمین به ارتکاب ۴۵ فقره سرقت منزل، ۷ فقره سرقت مغازه و ۵ فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف کردند.

سرهنگ مرزبانی افزود: در ادامه تحقیقات از متهمین مشخص شد سارقین اموال مسروقه را به دو نفر مالخر با هویت معلوم فروخته که سریعاً نسبت به شناسایی و دستگیر آنان اقدام و در بازرسی از منزل آنان چندین دستگاه تلویزیون، فرش ماشینی پتو کشف شد.

وی در خاتمه تصریح داشت: با همکاری متهمین محل های سرقت بازسازی، مالباختگان شناسایی و متهمین به همراه پروندده تشکیل شده به دادسرا معرفی که با صدور قرار روانه زندان مرکزی کرمانشاه شدند.

دریافت کننده: مرضیه کنگرانی / منتشر کننده: زهره حاجیان

700/308

کد خبر: 758866

وب گردی

وب گردی