نمایش طبیعت‌پردازی‌های احمد وکیلی در گالری «ایوان»

مجموعه‌ای از طبیعت‌ پردازی‌ های احمد وکیلی با عنوان «رو در رو با طبیعت» در گالری ایوان به نمایش در می‌آید.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی گالری «ایوان»، این گالری در نخستین نمایشگاه سال ۹۶ خود میزبان جدیدترین آثار احمد وکیلی است. این نمایشگاه که «رو در رو با طبیعت» نام دارد روز جمعه اول اردیبهشت ماه با نمایش بیش از بیست اثر احمد وکیلی که با تکنیک آبرنگ خلق شده‌اند افتتاح می‌شود.

وکیلی که سال‌ها به بررسی اقلیم ایران و کشف و شهود در آن پرداخته است، مجموعه جدید خود را با حضور در طبیعت و متأثر از زیبایی‌ها و ظرایف آن خلق کرده است. او مظاهر طبیعت و فرم‌های موجود در آن را بررسی کرده و معنایی پنهان را در آنها یافته است که با ظرافت به مخاطب انتقال داده می‌شود.

احمد وکیلی متولد ۱۳۴۰ و فارغ‌التحصیل رشته نقاشی در مقطع فوق لیسانس است. نخستین نمایشگاه انفرادی او در سال ۱۳۶۴ برگزار شد و پس از آن نمایشگاه‌های متعددی در داخل و خارج از کشور برپا کرده است. در کارنامه هنری وکیلی کسب جوایز داخلی و بین‌المللی به چشم می‌خورد و علاوه بر آن در سال ۱۳۹۰ دبیری هشتمین دوسالانه ملی نقاشی معاصر ایران را بر عهده داشت.

گالری ایوان همانند نمایشگاه‌های گذشته، درصد متعلق به خود از محل فروش این آثار را به یکی از خیریه‌های معتبر اهدا خواهد کرد. نمایشگاه «رو در رو با طبیعت» ۱ تا ۱۵ اردیبهشت ماه در گالری ایوان به آدرس الهیه، خیابان مهدیه، خیابان جبهه، کوچه لسانی، بن‌بست حمید، شماره ۱ برپا می شود و علاقه‌مندان می‌توانند هر روز به جز شنبه‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ از این آثار دیدن کنند.

دریافت کننده: محمد بهتری راد/منتشر کننده: سلیمی

503500

کد خبر: 758947

وب گردی

وب گردی