حضور واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی در سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب

معاونت پژوهش و فناوری و معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی با ابلاغ بخشنامه ای شرایط و نحوه شرکت واحدها و مراکز آموزشی در سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران را اعلام کردند.

به گزارش ایسکانیوز، با توجه به برگزاری سی امین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از 13 تا 23 اردیبهشت، دانشگاه آزاد اسلامی در نظر دارد در این رویداد علمی و فرهنگی شایسته تر از دوره های گذشته حضور یابد تا بدین وسیله دستاوردهای دانشگاه در حوزه چاپ و نشر، تولید نرم افزار و نیز توانمندی های علمی، پژوهشی، آموزشی و فرهنگی دانشگاه به صورت یکپارچه عرضه شود.

از این رو مقتضی است واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی به صورت استانی همراه با واحدهای استان تهران، جامع و سازمان سما به صورت مستقل با ارائه کلیه آثار مکتوب اعم از کتاب ها، مجلات و نرم افزارهای قابل عرضه و دستاوردهای علمی، پژوهشی، آموزشی و فرهنگی مانند اختراعات، تولیدات فناوری در نمایشگاه حضور فعال داشته باشند.

همچنین در این بخشنامه آمده است: با توجه به تجربه موفق سال گذشته، جلسه های معرفی و نقد بررسی کتاب، معرفی دستاوردهای علمی، معرفی واحدهای دانشگاهی و نشست با استادان و مولفان برجسته، در سالن اختصاصی نشست های علمی با همکاری مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه برگزار می شود. بدین منظور استان ها و کلیه واحدهای شرکت کننده در نمایشگاه باید برنامه های خود را با هماهنگی دبیرخانه، قبل از شروع نمایشگاه تدوین و ارائه کنند.

شایسته است استان ها و واحدهای مستقل و نیز واحدهای استان تهران تا تاریخ 30 فروردین ضمن اعلام مساحت مورد نیاز برای برپایی غرفه، حداقل دونماینده فعال و علاقه مند به عنوان مسئول و کارشناس غرفه به دبیرخانه معرفی کنند.

200/202

دریافت کننده: ناهید سمیعی/آخوندی

کد خبر: 758961

وب گردی

وب گردی