"پینوکیو" منتشر شد

رمان خارجی "پینوکیو" اثر کارلوکولودی و ترجمه علی امیرریاحی توسط نشر نگاه منتشر شد.

به گزارش ایسکانیوز، کتاب "پینوکیو" نوشته کارلو کولودی به تازگی با ترجمه علی امیر ریاحی توسط نشر نگاه راهی بازار نشر شده است.

کتاب "پینوکیو" و داستانش بسیار شناخته شده است، اما نه داستانی که در کتاب روایت می شود، بلکه داستانی که در کارتون ها و فیلم ها ارائه شده است. در کارتون سریالی پینوکیو که در ایران شهرت فراوانی دارد، موضوع ها و شخصیت ها بسیار بیشتر از آن چه در کتاب اصلی وجود دارد، مورد اغراق و بزرگنمایی قرار گرفته اند. حتی بخش هایی برای طولانی شدن سریال به داستان اضافه شده اند، وگرنه در کتاب پینوکیو، قصه به شکل دیگری پیش می رود.

درباره کتاب می خوانید:

این داستانِ پرماجرا،سرگذشت دلخراش پینوکیو است. داستان عروسک چوبی‌ای که عوض مدرسه رفتن و حرف‌گوش کردن از دست پدرش، ژپتو، مرد بی‌نوایی که او را از چوب تراشید، فرار می‌کند، و سر و کارش به گربه و روباه مکار می‌افتد که می‌خواهند سکه‌های طلای او را بدزدند، و بعد گرفتار سگ‌ماهی غول‌پیکرمی‌شود، هیولای ترسناک دریا که او را قورت می‌دهد. پینوکیو در طول داستان به آدم‌ها و شخصیت‌هایی برمی‌خوردکه اغلب هرکدام او را به ‌سمت مصیبتی می‌کشانند. آیا پینوکیو می‌تواند راه درست را پیدا کند و به پسری واقعی تبدیل شود؟ این داستان کلاسیک و جذاب کارلو کولودی تا سال‌ها خانواده‌تان را شیفته خودش خواهد کرد.

کتاب "پینوکیو" اثر کارلوکولودی و ترجمه علی امیر ریاحی در 200 صفحه و با قیمت 18 هزار تومان توسط نشر نگاه منتشر شده است.

خبرنگار: بخشی پور/ تائید کننده سلیمی

502500

کد خبر: 758998

وب گردی

وب گردی