آخرین اخبار از تایید صلاحیت برخی از چهره های اصلاح طلب در انتخابات شورای شهر/اظهار بی اطلاعی داوطلبان

برخی از چهره های اصلاح طلب خبر تایید صلاحیتشان در انتخابات دوره پنجم شورای شهر را که از سوی رسانه ها منتشر شده است را تایید نکردند.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، به دنبال انتشار لیستی از تایید صلاحیت برخی از چهره های اصلاح طلب در انتخابات شورای شهر از سوی برخی از رسانه ها، خبرنگار ایسکانیوز با برخی از این افراد گفت و گو کرد تا صحت و سقم آن را جویا شود.

محمود میرلوحی، محسن هاشمی، غلامعلی رجایی، مصطفی موسوی لاری، شهربانو امانی، حسین نقاشی و محمد جواد آخوندی از تایید صلاحیت خود در انتخابات شورای شهر اظهار بی اطلاعی کرده اند و این خبر را نه تایید و نه تکذیب کردند.

بر اساس جدول زمانبندی شده انتخابات شورای شهر و روستا قرار است تایید یا رد صلاحیت های داوطلبان این انتخابات 2 اردیبهشت اعلام شود.

علیرضا رحیمی رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان تهران از تایید صلاحیت 9288 داوطلب انتخابات شوراها در استان تهران در هیات‌های اجرایی خبر داد و گفت: همچنین 763 نفر در هیات‌های اجرایی رد صلاحیت شدند.

گفتنی است بررسی صلاحیت کاندیدای شوراهای شهر و روستا بر عهده هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها، متشکل از پنج نفر و مسئولیت هیأت نظارت هر استان هم بر عهده سه نفر که از نمایندگان ملت در مجلس شورای اسلامی است.

انتخابات پنجمین دورهٔ شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست‌جمهوری ایران (۱۳۹۶) در ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ برگزار خواهد شد.

خبرنگاران:فراهانی و اسماعیلی/تایید: سرلک

کد خبر: 759018

وب گردی

وب گردی