آغاز به کار مجدد جلسات شورای دانشگاه استان ها در سال 96

رئیس مرکز هماهنگی امور استان ها و هیات های امنای استانی از آغاز به کار مجدد جلسات شورای دانشگاه استان ها در سال جدید به ریاست دکتر میرزاده خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دکتر مجتبی علوی فاضل با بیان اینکه این جلسات مانند سال گذشته هر سه شنبه صبح با حضور معاونان و مدیران سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود، گفت: هدف از برگزاری این جلسات نزدیک ساختن صف و ستاد در دانشگاه آزاد اسلامی و تقویت ارتباط رییس دانشگاه با سایر همکاران در واحدهاست.

رییس مرکز هماهنگی امور استان ها و هیات های امنای استانی درخصوص توقف برگزاری این جلسات در سال گذشته گفت: علت توقف این جلسات، برگزاری جلسات هیات های امنای استانی و تنظیم بودجه سال 96 بود.

علوی فاضل گفت: هدف از برگزاری این جلسات تبیین برنامه های دانشگاه و ایجاد وحدت بیشتر میان مدیریت و روسای واحدها و مراکز آموزشی است.

با بیان اینکه تا کنون 16 جلسه شورای دانشگاه استانها برگزار شده، افزود: در این جلسات تمام روسای واحدها، مراکز آموزشی، روسای شوراهای تخصصی استان ها، رییس دبیرخانه هیات امنا، رییس شورای سیاستگذاری سما و رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در استان در جلسه حضور دارند و به ارائه نقطه نظرات و مشکلات واحدها می پردازند.

علوی فاضل گفت: خوشبختانه تا کنون بیش از 80 درصد از مصوبات جلسات در واحدها اجرایی شده و یا بخشنامه های لازم در خصوص آنها از سوی سازمان مرکزی ابلاغ شده است.

دریافت کننده: مهرنوش زارعی هنزکی/انتشار:آخوندی

204/200

کد خبر: 759039

وب گردی

وب گردی