اوجاقی:  جام پارس نشان دهنده پیشرفت ووشو دنیا بود/ کار آسانی در کشورهای اسلامی نداریم

سرمربی تیم ملی ووشو گفت : جام پارس نشان دهنده پیشرفت ووشو دنیا و بالا بودن سطح کمی و کیفی مسابقات بود.

حسین اوجاقی در گفتگو با ایسکانیوز در خصوص قهرمانی تیم ووشو پارس‌جنوبی در مسابقات جام پارس اظهار داشت: 14 کشور دنیا در قالب 15 تیم در این مسابقات شرکت کرده بودند و از لحاظ کمی این تعداد تیم خوب و مناسب برای یک تورنمنت بین المللی بود و از لحاظ کیفی نیز با توجه تقسیم مدال ها به خصوص در تالو در سطح بسیار خوبی برگزار شد.

وی تصریح کرد: در تالو کشور اندونزی در بخش "تای چی" و کشور برونئی در "نان چوآن" واقعا خوب کار کردند و در سطح بالایی قرار داشتند و در نهایت به مدال طلا دست یافتند و این نفرات کسانی هستند که قهرمان آسیا و جهان هستند. در ساندا نیز قزاقستان، هند و بلاروس بسیار خوب ظاهر شدند و بسیاری از بازی ها با اختلاف کمی بردیم.

سرمربی پارس جنوبی عنوان کرد: در وزن 85 کیلوگرم ما نماینده بلارس را سه رانده و با اختلاف یک امتیاز بردیم و این نشان دهنده پیشرفت ووشو دنیا و بالا بودن سطح کمی و کیفی جام پارس بود.

سرمربی تیم ملی ووشو در خصوص عملکرد ووشو کاران اعزامی به مسابقات کشورهای اسلامی تصریح کرد: فرود ظفری و یزدان میرزایی در این مسابقات حضور داشتند و عملکرد یزدان میرزایی فوق العاده بود و ظفری نیز خوب بود. در مجموع از عملکرد این دو بازیکن راضی بودم و باعث شد نقاط قوت و ضعف خود را بهتر بشناسیم و برنامه ریزی بهتری داشته باشیم.

اوجاقی در خصوص اردوهای تیم ملی گفت: ما سه مرحله اردو برای مسابقات کشورهای اسلامی پیش بینی کردیم و مرحله اول اردو از 14 تا 27 فروردین ماه برگزار شد. در حال حاضر بازیکنان استراحت می کنند و از 31 فروردین تا 11 اردیبهشت مرحله بعدی را پشت سر خواهیم گذاشت. مرحله سوم نیز از 14 تا 26 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

وی در خصوص ترکیب تیم ملی گفت: در 52 کیلوگرم معین حاجی زاده، 56 مهدی محمدی، 60 عرفان آهنگریان، 65 فرود ظفری، 70 سعید فاضلی و 75 یزدان میرزایی طی انتخابی 23 اسفندماه سال گذشته انتخاب و در ترکیب تیم ملی فیکس شدند.

سرمربی تیم ملی در خصوص شانس موفقیت تیم ملی گفت: این درست که در مسابقات کشورهای اسلامی چین و ویتنام حضور ندارند اما کشورهای خوبی مانند مصر، ترکیه ، اندونزی و آذربایجان حضور دارند که در سبک وزن و تک وزن خوب هستند. این طور نیست که کار آسانی در مسابقات کشورهای اسلامی داشته باشیم اما با توجه به جوانی و انگیزه بالایی که دارند امیدوار هستم نتایج خوبی بگیریم.

کد خبر: 759106

وب گردی

وب گردی