تجلیل دانشگاهیان جلفا ازفرمانده پادگان نظامی ارتش

در آستانه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران با هدف گرامیداشت این روز بزرگ،  روسای دانشگاه آزاد اسلامی و پیام نور جلفا به همراه  پدر و برادر شهیدان نقی پور و انعامی وهمچنین فرمانده بسیج دانشجویی شهرستان و جمعی از دانشجویان بسیجی با فرمانده پادگان نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جلفا دیدار فرا رسیدن این روزرا گرامی داشتند.

به گزارش ایسکانیوز، به مناسبت گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و تجلیل از نقش بی بدیل این نهاد انقلابی در امنیت کشور با هماهنگی دفتر بسیج دانشجویی شهرستان جلفا، روسای دانشگاه آزاد اسلامی و پیام نور جلفا به همراه پدر و برادر شهیدان والامقام نقی پور و انعامی وهمچنین فرمانده بسیج دانشجویی شهرستان و جمعی از دانشجویان بسیجی در دیدار با فرمانده پادگان نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جلفا ضمن تبریک این روز بزرگ به ارتشیان سلحشور از زحمات این بزرگواران تجلیل کردند.

دکتر محمد حسین صادقی در این دیدار وجود امنیت درکشور در شرایطی که تمام اطراف کشور درگیر فتنه های شیطانی دشمنان می باشد را مرهون نقش محوری ولایت فقیه دانسته و افزود : تبعیت از ولایت فقیه ضامن مصونیت کشور از خطرات و فتنه گری های دشمنان می باشد.

وی در ادامه با تبریک روز ارتش به ارتشیان با اشاره به ولایتمداری و نقش بی بدیل این قشر در هشت سال دفاع مقدس گفت: خون پاک شهیدان کشور و انقلاب را بیمه کرده است.

در ادامه سرهنگ محمودی فرمانده پادگان ارتش جلفا نیز با تقدیر و تشکر از حضور روسای دانشگاه ها و خانواده شهدا و بسیجیان در این پادگان، حفظ ارتش جمهوری اسلامی ایران را بعداز پیروزی انقلاب اسلامی ، مرهون تیز بینی های حضرت امام خمینی (ره) دانسته و افزود: خوشبختانه در سایه رهبری حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با قدرت بیشتر به قوام و دوام خود ادامه می دهد.

وی افزود : خوشبختانه در سایه همکاری های اطلاعاتی نیروهای نظامی و انتظامی مرزهای ایران اسلامی به طور شبانه روز رصد می شوند

محمودی در بخشی از این دیدار بر دستان پدر شهید نقی پور بوسه زده و گفت: این کشور به بهای خون شهیدان والامقام بدست ما رسیده است.

در پایان این دیدار با اهدای چفیه بعنوان نماد مقاومت و ایثارو شهادت از فرمانده و جانشین و مسئول عقیدتی پادگان ارتش جلفا تجلیل بعمل آمد.

دریافت کننده و انتشار دهنده: آخوندی

200

کد خبر: 759129

وب گردی

وب گردی