عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب:  نامزد نهایی جمنا در روزهای آخر تبلیغات معرفی می‌شود

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی زمان معرفی نامزد نهایی را به روزهای آخر تبلیغات ریاست جمهوری موکول کرد.

به گزارش ایسکانیوز، ابوالقاسم جراره هدف مشترک جریان اصولگرایی را نه گفتن به شرایط موجود دانست و عنوان کرد: جریان اصولگرایی به وضعیت فعلی انتقاد دارد و به دنبال تغییر آن است.

وی با بیان اینکه دوستانی که متعهد به جمنا هستند و در انتخابات ریاست جمهوری نام‌نویسی کرده‌اند به شرایط موجود جبهه پایبند هستند، اظهار کرد: باید شرایط در آینده بررسی و از میان پنج نامزد معرفی‌شده باید شرایط بررسی و وضعیت محبوبیت و مقبولیت در بین جامعه رصد و نامزد نهایی معرفی شود.

جراره زمان معرفی نامزد نهایی را به روزهای آخر تبلیغات ریاست جمهوری موکول کرد و افزود: نسبت به شرایط موجود منتقدیم و می‌گوییم باید شرایط موجود تغییر کند. نیل به این مقصود هم از طریق انتخاب نامزد موردنظر اتفاق می‌افتد بنابراین تلاش می‌کنیم این اتفاق بیفتد.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در خصوص تعدد نامزدهای اصولگرا و اصلاح‌طلب در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در گفت‌وگو با ایسنا، خاطرنشان کرد: در جبهه اصلاحات اکثر داوطلبین نظرشان بر روحانی است اما به دلیل فضای رقابتی و ترس از عدم توانایی روحانی در مقابله با نامزدهای اصولگرا، با تعدد نامزدهای اصلاح‌طلب مواجه ایم.

302/302

کد خبر: 759190

وب گردی

وب گردی